Den sosiale World of Warcraft-tråden

Typisk. Jeg hadde satt av tid til å spille en del de tre siste dagene, men det endte opp med influensa :( . Føler meg heldigvis bedre nå og orket å stå opp fra sengen så jeg fikk spillt i ca 2timer til jeg dinget 66.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikveld spilte jeg WoW for første gang på lang, lang tid. Det var...merkelig.

Føler jeg ikke er helt klar for å begynne igjen, enda... Men var jo moro da, og flying mount er jo litt underholdende, samt at den leke-guilden jeg er i skal prøve seg på litt raiding snart...

Faen, jeg har lyst til å spille igjen! Men skal på død og liv ikke lukte på bli hardcore igjen, da slettes det!
 
Blizzard har nå lansert The Armory. En side som egentlig skulle blitt gitt ut ved release i mine øyne. Er en dypere versjon av allkazham/CT profiles, er fortsatt i beta-fasen, så bugger nok en del, jeg kan ikke gå inn på min character, men jeg fant ihvertfall en profil som funket, synd du logga ut med tanking gear Crizpy :p

Profiler kan foresten funke en dag, så være mongo dagen etterpå, så ikke stol alt for mye det.
 
har temmelig lange loading tider, fordi det blir oppdatert i real time. og characters som ikke har vært logga på det siste døgnet eller noe vises ikke. litt ekstra bugs og. men ellers så er dette ganske bra :tommelopp:
 
Det er ikke oppdatert daglig, nei. Jeg er fortsatt listet som level 68, og det er vel noen dager siden. Jeg tipper ukentlig oppdatering, enten det eller så har oppdateringa bøgga ut og hoppet over mange, holder meg til teori en dog. :)

Men jeg er enig i at det har potensiale, burde blitt gjort mye tidligere.
 
Hele arena rating greiene er føkka akuratt nå.
Men de får sikkert fiksa det, så det spiller ingen stor rolle akuratt nå.
Til og med ingame ranken er feil.
Tror egentlig ikke blizzard vet om det er top .5% gruppene i battlegrounden som får mountene, eller om det er pr. realm.
Spør du en gm, får du ett svar som ikke stemmer med det en CM fra usa sa forige uke, er bare rot.

Regner med at det er top 0.5% teamzah i battlegrounden. Høres mest fornuftig ut, men håper virkerlig det er pr. realm.
 
Men er det bare for 5v5 rankingen?

Har 1700 rating med 3v3 teamet mitt, er vel noe av det høyeste i 3v3 ladderen i battlegroupen, litt synd hvis alt er bortkastet (Trenger ikke arena rewards, så og si) :p
 
Må man registrere Arena-teams eller hva faen? Testet bare for morro skylt med min 43 warrior, og kom inne inn selvom jeg var i gruppe med en fyr. Jeg er nub. Enlighten me.
 
SITAT(Eivind @ 02.03.07, 16.41) 54760
Men er det bare for 5v5 rankingen?

Har 1700 rating med 3v3 teamet mitt, er vel noe av det høyeste i 3v3 ladderen i battlegroupen, litt synd hvis alt er bortkastet (Trenger ikke arena rewards, så og si) :p
[/b]
Ja mounts er bare for 5vs5.
Vil ikke se på det som bortkasta, det er jo fortsatt moro. Er 11 i 3vs3 nå, har ikke spilt mer enn en dag. Tenker vi prøver å bli blant de beste der og.

Trenger egentlig ikke arena rewards jeg heller. De suger. Tenker jeg skaffer meg hjelm bukser og..hansker eller noe. Bare for setbonusen.
Sparer resten til neste sessong.
 
Tingen er at jeg er alt for lat til å grinde 5k gull :D

Arenarewards blir vel buffa snart, sparer heller poengene mine, som du nevnte.
 
Kødder du? :grine:

Har jo allerede kjøpt en epic flying mount.
 
Epic riding skill koster vel 5k gull.
Selve mounten koster 1k eller noe.

Så det blir egentlig ikke noe billigere hvis du vinner arenaen. Får bare litt bedre mounts. Trodde det var det du sikta til da du sa du var for lat til å grinde 5k gull.
Var hvertfall det jeg tenkte med en gang. "vinn arenaen og spar 5k "
 
Ja nettop, trodde det funka som pvp mounts før, hvor man slapp å betale riding skill, men neida.

Huntern min ser allerede ut som en blood elf og mounten min er en motorsykkel, så hvordan epic flying mount ser ut driter jeg langt i.
 
Arena mounten er jo ikke bare looks, men fart. Vanlig epic mount har 280% flight speed, mens Arena mounten har 310 eller 320%, husker ikke. Men raskere var den ivertfall!
 
Kommer helt ann på hvor du flyr, alt fra 60% til 420%.
 
Yup, men du må huske at når du flyr med flying mount slipper du idiotiske flight paths som flyger frem og tilbake og innom alle flight paths på vei dit du skal.