Den sosiale World of Warcraft-tråden

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Resilience er veldig bra. 300 resilience vil gi deg rundt -7,5% sjanse for å bli crittet og -15% skade fra crits. En annen bonus som i hvertfall gjelder for priests er at selv om din resilience fjerner en crit så teller det attacket som en crit og proccer dermed Martyrdom og gir 60% procsjanse på Blessed resilience. Kombinerer man dette med høy stamina begynner det å bli vanskelig å drepe deg.

Ser for meg at resilience fungerer dårligere for prester enn andre klasser.
Med tanke på at de har 60% kjangs for å bli immune i 6 sekunder eller noe. Det er hvertfall et helvete å ta de ned i 5vs5.
Ser vi en prest med noob supression, er det bare å eie i vei.

Har forøvrig 5vs5 laget på rundt 2100 rating nå ^^
Synd vi slækker, hakke spilt på en uke nå :S + at en paladin slutta.

Noen har kanskje fått det med seg, men nå kan man teste Burning crusade i 10 dager gratis for dere som har sluttet men lurer på å begynne igjen.

Skal selv benytte muligheten til å finne ut om jeg orker å begynne..

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Ville ikke kalt Pain suppression for noe noob spell, den er ålreit hvis du vet hvordan du skal bruke den. Og det blir veldig mye bedre etter 2.1 da den gir 65% dispel resistance så lenge den varer (dvs du kan ha 85% spell resistance med den oppe hvis man har talents for det).
Problemet med Blessed resilience er at den ligger såpass langt nede i holy at du går glipp av et par andre snertne ting i Discipline som f.eks Power Infusion, Reflective shield og Enlightenment.
Priesten som er i guildens 5v5 team bruker i hvertfall tung disc build og de har over 2200 rating og har hatt opptil 2300, så de må ha gjort noe riktig :)

Det må de sikkert ha gjort, men de kunne sikkert gjort det minst like bra hvis han hadde blessed resillience.

Jeg får hvertfall intrykk av det suger enormt balle. Men det kan ha noe med oppsettet vårt å gjøre.
Vi kjører warrior, rogue, warlock, shaman og paladin.
Roguen og warrior er ganske avhengige av crits, mens warlocken ikke er det. Men han driver å fearer ting rundt+cot på healere etc.

Uansett, jeg får hvertfall intrykk av at det er tusen ganger så lett å drepe en priest med pain supression enn det er å drepe en med blessed resilience.
Vi pleier som regel å drepe en shaman instedet..hvis vi skal ta ned en healer.

når jeg logga inn i dag hadde jeg 4x Noggenfoggers i inventoryen... litt merkelig siden jeg ikke har kjøpt de på over et år... alt annet var som før :p

Bedre enn å logge inn og se at karakterene dine er flytta til en annen server.

-_-

Fikk nytt passord ved å skrive inn det hemmelige ordet.

Vetta faen om jeg faktisk ble hacka, eller om det var en glipp i systemet.
Laga en ticket, men de kunne ikke svare på det.

Mistet noe EQ/gold eller noe lignende, da?

Og. JEg har begynt å spille igjen. Migrerte min kriger til Darksorrow for å spille med en del IRL kammerater. Satser på at det blir 70 der.

Noen som vet om det er mulig å få forandret det hemmelige spørsmålet/svaret sitt ved å sende mail til administrasjonen? Jeg er vel en av de altfor mange som glemte mitt hemmelige spørsmål og svar tre minutter etter jeg hadde laget brukeren min. o.o

Tror du må maile de og sende med et skjermskudd av cdkeyen og..noe annet, husker ikke hvordan det er.

Du kan ikke bare ringe å spøre, siden de ikke har noe bevis for at det faktisk er deg.

Jeg personlig ble lei av å sende mails etter to uker, så jeg ringte, sa min kredittkortnr samt annet info, fikset, men jeg skulle bare skifte mail, jeg da.

det er mange classes som kan ta group quests alene da :)
men jo, nå er ikke min Draenei hunter beastmaster mer en lvl 30ish da, men han er ikke den verste :)

SITAT(tigor @ 24.04.07, 09.35) 62680
noen andre som syns draanei hunter beastmaster er helt sjukt til å lvle med, kan jo ta group Q alene :)
[/b]
Er det noe jeg burde vite om Draenei? Har de en racial som passer til BM Hunter? Selv har jeg speccet Markmanship og de fleste gruppe quests går greit.