Den store Spillborring rydder opp-tråden

#1
Som dere muligens fikk med dere, gikk Spillborring under i fjor en gang. Greia er at jeg har en masse spill som tar opp hylleplass jeg heller skulle brukt på andre ting. Derfor har jeg (impywimpy) bestemt meg for å ha en liten opprydding. Og hvilken bedre måte å gjøre det på enn å gi litt tilbake til forumet som har gitt meg så mye opp gjennom årene? Jeg bor i Oslo, så interesserte må gjerne møte meg for å plukke opp godset. Har møtt en del medlemmer sånn i forbifarten, og det endte ikke med slåsskamp i noen av tilfellene. Og siden disse greiene sannsynligvis er verdt mindre enn meg, kjører jeg et betal hva du vil-salg. Ønsker du å betale for relativt gamle spill skal du selvfølgelig få lov til det, men hovedregelen er at spilla er gratis. Hvis dette krever en slags justis, blir den at folk som bare vil ha en masse spill blir prioritert etter folk som vil ha noen få spill, da jeg regner med at de som ikke er grådige trenger spilla mest. Hvis den Spillegale ønsker å få spill tilsendt betaler han bare frakt.

Hvis noen frykter et comeback, kan jeg betrygge dere med at så ikke er tilfelle. Dere skal få ha promperommet deres i fred, men jeg tenkte dette kunne være en fin gest.

Spilla:

X360:
Dark Souls (Med fancy kunstbok)
Street Fighter IV
Dead Rising
Tekken 6
Castlevania: Lords of Shadow
Red Dead Redemption
Fight Night Champion
COD 4 MW
Alan Wake
DMC4
Enslaved
Alone in the Dark
Kameo
Forza 3
Deathsmiles Deluxe Edition
Prince of Persia
Virtua Fighter 5
Street Fighter X Tekken
Brutal Legend
Batman Arkham Asylum
Mirror's Edge
Saw II: Flesh and Blood
Portal 2
Fable 3
Bulletstorm: Epic Edition
Mass Effect 2
Assassin's Creed
Halo 4
Deus Ex Human Revolution
Rage Anarchy Edition
Space Marine
Turning Point
Halo Reach
Resident Evil 5
Soul Calibur IV
Gears of War 3
Dead Space
Dragon Age Origins
Bionic Commando
BioShock 2
Kane and Lynch 2
Kane and Lynch
Batman Arkham City
Fallout 3
Halo 3 ODST
Fifa 11
Dungeon Siege III
Fallout New Vegas
Dante's Inferno
Ninja Blade
Dodonpachi Resurrection
Mass Effect
Alpha Protocol
Super Street Fighter IV

PS3:
Fifa 13
Skyrim

Har også en ekstra PS3 (Førstegenerasjon) hvis noen er interessert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Halo 4 og Gears of War 3, de har jeg et skrikende behov for. Skrikende. Sender du PM med ønsket godtgjørelse?
 
#4
Det skal du få. Oslo? Hvis ikke må jeg nesten ha en adresse. Hvis ikke regner jeg 25 i frakt for spillet, 50 med kunstbok og ekstradvd/cd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Så hvis han verken bor i Oslo eller gir deg en adresse, da blir frakten 25/50 sorry jeg måtte bare.