DEREK SMARTs All Aspect Warfare

Lodin

Der Waaaah
Sånn ellers har Fileplanet starta å dele ut betanøkler til All Aspect Warfare, det nye spillet til Dr. Derek Smart PHD. Det vil si, egentlig skulle greia være lukket, men det var omtrent ingen som gadd signe opp så da blei det fritt fram. Ser ut til at dette er en kjip Battlefield klone med grafikk fra Planetside. :D

Lodin

Der Waaaah
Mens All Aspect Warfare betaen bare er på 270 meg. Nok en gang har den godeste legen overgått seg selv. Man har milevis på milevis med tom planet som kun bruker en oransj tekstur, en og annen sprekk i bakken og noen tjue små baser spredd omkring. Man kan velge mellom forskjellige folk, våpen loadouts og førti forskjellige fly og biler og som på vanlig Smartvis er alt helt identisk.
Grafikken er faktisk verre enn førnevnte Planetside, dette ser mer ut som Tribes 2. Alikevel har det høyere systemkrav enn Crysis. Det siste er ikke kødd, DET HAR HØYERE SYSTEMKRAV ENN CRYSIS. Dette til tross ser det ut til å resirkulere eksplosjoner fra Build motoren, altså Duke Nukem 3D.
Kontrollen er og på topp. Burde holde å nevne at man ikke kan gå diagonalt, bare halvparten av knappene kan rebindes og jeg vet enda ikke hvordan man kommer seg ut av kjøretøy.
Det kræsja i det minste aldri. :)

derek smart DEREK SMART DEREK SMART

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit ikke helt hva jeg liker best: De derre stripene på landskapet som jeg antar er en tekstur som er mappa til helvete og tilbake; veiene som tydeligvis er lagt av et lag på grisefylla som likevel klarte å få hver jævla veibit helt snorrett og alle svinger til å holde nitti grader; bygningene som kaster skygge på landskapet under grunnmuren de står på men ikke på selve grunnmuren; skyboxen med modeller som er så dårlig sammensydd at vindusbakgrunnen blør gjennom (i det minste har de ikke satt bakgrunnsfargen i vinduet til Color.CornflowerBlue); eller "landskapet" som tydeligvis er laget ved å kjøre en new Rectangle(new Vector2(1000000000), new Vector2(1000000000)); og kalle det en dag. Rett og slett herlig. :D

Edit: La nå merke til at det skipet der tydeligvis holdes i lufta av fire stykk ørsmå rakettmotorer på oversiden av farkosten. Skinn videre, din gærne diamant.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nåh, er det så engasjerende som videoene tilsier da?

Edit: Forrige sider, de er til å leses.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hahahahah! Det bildet der... jeg ler ennå. :D

Piggtråden! "Ja døh tenker bare vi smeller på en piggtrådtekstur på en sylinder og sier det holder, ingen som legger merke til at vi ikke gidder å teksturere innsida, vel!" Grillvottene til Mister Cheif! HUD-en som ser ut som om den er fra 1996 eller der omkring! Jeg dævver.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hvordan er det mulig å gi ut et sånt spill i 2009? Jeg spyr.

demake

Seksuelt godteri
:psypop:
Hvem står bak denne vederstyggeligheten.
Tidligere sider, jeg gidder ikke lese dem.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Måtte såklart teste betaen jeg også. Det kræsja med en gang med mindre jeg starta det fra skrivebordet, og jeg fant aldri ut hvordan jeg kunne sette meg inn i en farkost. Hurra!

Lodin

Der Waaaah
:eng: Du må velge en av pilotfolka. De har såklart bare ræva utstyr. Åssen vet du hvem som er pilot? Det står i en av de fem manualene som følger med.
Sånn ellers er ikke den godeste doktoren så nøye med hva folk syns om betaen. Akkurat nå driver han å nerdrager over at hverken Sony eller MS vil gi ut spillet til sine respektive onlinetjenester.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lese førsteposten, kjerring, klarer du det?