Destroy All Humans (Xbox) selges

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#1
Jeg har kommet igjennom Destroy All Humans og ser ingen grunn til å holde på det (det var morsomt første gangen, men det begynner å brenne i himmelen før jeg spiller igjennom på nytt). Spillet ble kjøpt nytt til 599,-, er spilt igjennom bare én gang og er ytterst pent behandlet. Upåklagelig stand, altså. Jeg kunne tenke meg 200,- pluss porto for spillet.

Samtidig vil jeg rydde unna noe gammelt for å få plass til noe nyere:

Face/Off (special edition) (DVD) - 100,- pluss porto DVD-en er i god stand med bare noen få uregelmessigheter i plasten og to skrapemerker på brosjyren som følger med. QXL

Matchstick Men (DVD) - 50,- pluss porto Grei film med Nicolas Cage som blir bare tull mot slutten, men de første 2/3 av filmen er verdt tiden og pengene. DVD-en er brukt én gang og dermed i veldig god stand. Et merke etter prislappen på forsiden av coveret er det eneste man har å utsette på utgaven. QXL

Saw - uncut version (UK, Sone 2) (DVD) - 75,- inkl. porto (koster 93,- på Play.com) Det samme ekstramaterialet som spesialutgaven i Norge har (med unntak av kommentatorsporet). Og de 8 ekstra sekundene med blod og gørr. Om både den uklippe versjonen og kinoversjonen er med på denne skal jeg ikke si sikkert, men det er en singledisc. Ekstramaterialet er altså to utgaver av en musikkvideo av Fear Factory og en minidokumentar om innspillingen. QXL

Mercenaries (Xbox) - 100,- pluss porto QXL

Fable (Xbox) - 50,- pluss porto SOLGT!

Killzone (PS2) - gis bort (bare å betale 20 kroner i porto) SOLGT!

Såh, ikke vær beskjedne nå! :)
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#3
Men siden jeg er større fan av NIN enn Shigsy er så synes jeg at jeg kan få Killzone. :) Betaler gjerne en 50-lapp for det
 
#6
Kan godt tenke meg Fable til den prisen! Sender PM.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Opprinnelig skrevet av Sheffield@01.08.2005, 00.15
Men siden jeg er større fan av NIN enn Shigsy er så synes jeg at jeg kan få Killzone.
246982​
:D

Jubei var tidlig ute med et fristende tilbud på Killzone og Fable, så hvis jeg blir enig med han om prisen, går de to spillene til Jubei.

Killzone koster for øvrig bare en drøy hundrelapp (117,-) på Play.com, hvis det er interessant for dere andre som var interessert.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#8
Gir du Killzone til meg for du stor lykke resten av livet, bare hør på denne bamsen.

(O_ø))
_/| |\_ jeg har kreft i analen, gi torulv killzone og jeg blir frisk. i tilleg får du great lykke resten av livet.

Jeg er større fan av Necrophagia enn Sheffield også.
Desuten har Ole Ivars overnattet 1 eller 2 uker i feriehusett våres, cred og respekt.
 
#9
det er ikke cred og respekt...!

en å gi bort killzone! jeg har også lyst på det men gidder ikke krangle om det...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Killzone og Fable gikk til Jubei. Han ga meg Et Tilbud Jeg Ikke Kunne Avslå™. :p

Matchstick Men og Saw er imidlertid fortsatt tilgjengelig, Sheffield og Avskum. Hvor mye kunne herrene tenke seg å betale for bare DVD-en?

Torulv: :ler: