Det er ikke lenger mulig å bytte farger på forumet - aksepter Endres valg!

Endre

Ødela forumet
#1
Hvis dere trykker på 'Flexile' helt nederst til venstre får dere opp en boks som lar dere velge mellom en del andre farger til forumet. Skriv her for å fortelle meg hvilken fargekombinasjon dere liker best, så jeg får en idé om hva som er mest populært.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#2
Har du laget de breddesperrene med flere farger yet?
Edit: hvit/oransje
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Jeg bytter litt på måfå mellom alle de mørke. Generelt sett syns jeg lyse er penere men de mørke er ganske chille på øya. Akkurat nå rulles oransje, fordi jeg er homo.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Ønsker meg flere skins/fargevariasjoner med fixed-width.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6
Hadde ikke en poll funka bedre?

Jeg synes Flexile (Fixed) er den beste. Mørkt på lyst ødelegger ikke øya over tid og blåfargen er akkurat sånn jeg likern.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Foretrekker Flexile Dark Orange, men den trenger litt finpuss.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Jeg havnet på Flexile Dark som er mer behagelig for øynene, den fungerer fint!
 

Endre

Ødela forumet
#14
Den tok seg skikkelig dårlig ut, dessverre. Hvis det er noen som har mulighet til å lage en grå (ganske lys?) variant av bakgrunnen, så kanskje det kan fungere?

Redigert: Har lagt til Fixed-utgaver av alle skins nå.
 

demake

Seksuelt godteri
#15
Flexile Dark Orange fordi alle andre gjør det, og NYE SPILLEGAL ble tusen ganger bedre nå.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#16
Darth Oran-Ge, fordi jeg så Buggz bruke det.

Jeg skulle gjerne brukt en lysere farge, noe alá forrige SG, men alle de vi kan bruke nå brenner øya mine.
 

Javi

elsker dette landet
#17
Bestemte meg for dark green. Grønnfargen kunne kanskje vært litt mindre skrikende, but it works.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#19
Nå prøver jeg oransje litt fordi det synes å være konsensus, men blå var veldig hyggelig altså. Pul fixed.