Devil May Cry 3 -JAP- er ute

Opprinnelig skrevet av Ace@19.03.2005, 23.20
Nei...  i stavanger har de det ikke før på torsdag... som er en hellig dag... altså blir det på neste mandag :D
193092​
Kom på det nå jeg også! Argh! Hvordan kan de finne på å lansere spillet på en helligdah, hvor butikker ikke er åpne og det ikke er noe postombæring?! Kommer kanskje til å få spillet tidligst på lørdag da? Håper de er så snille at de sender det så jeg får det på onsdag... :blunk:

Det er ikke absolutt alle land som har helligdag på skjærtorsdag, vet du. Og det har vel ikke noe å si? De fleste pleier jo uansett å være rimelig opptatt de fire dagene.

Opprinnelig skrevet av SortUlv@21.03.2005, 08.22
Det er ikke absolutt alle land som har helligdag på skjærtorsdag, vet du. Og det har vel ikke noe å si? De fleste pleier jo uansett å være rimelig opptatt de fire dagene.
193611​
Hvordan kan da jeg vite at ikke alle land ikke har fri på skjærtorsdag? :flau:
Ja, jeg hadde jo tenkt å være rimelig opptatt med å spille DMC3, men det ser jo ut som jeg kan glemme nå da... Hva skjer da? Må jeg ut å ha det gøy i snøen i stede? :blunk:

Kjøpte det i dag, og PAL-versjonen støtter heldigvis 60hz. Personlig ble jeg ikke så aaaltfor imponert, men det var da morsomt nok. Ble kanskje litt for lett da jeg gikk over til Easy, slet veldig på Normal men Easy ble rimelig lett.

Hahaaaaa! Påsken er reddet! Spillet lå i posten da jeg kom hjem i dag :)
Virker veeeeeldig lovende!

Har nu spelat Devil May Cry 3 nu mest hela kvällen och halva förmiddan, mest för att jag av nånn anledning fick det en dag tidigt. Första intrycket är helt klart positivt.

Kan väl börja med att säga att Dante känns väldigt färsk. :) Den coola mogna Dante vi såg i 1:an har blivit något av en sprallig bortskämd snorvalp, dock alldrig så det blir störande. Har till exempel gett ifrån mig flera garv av hans upptåg och kommentarer under de otroligt vackra och välkordinerade cutscenes. Det är nog här som gör spelet unikt känns det som.
Mellanscenerana, som man riktigt ser fram emot under uppdragen, vet man kommer att bjuda på något alldeles extra. Har ni sett intro-fighten alldeles i början? Tänk er att något liknande kommer komma varje gång mellan uppdragen man tar sig igenom.
Fan vad dom äger, rent ut sagt. :D

Man känner också att tillverkarna vill ge tillbaka spelkänslan man hade i den underbara ettan, men har även känt av vissa element spelmässigt från tvåan. Vilket överraskande nog är mycket bra. Än så länge är det otroligt KUL att kicka röv.

Svårighetsgraden, som det har talas mycket om, har jag inte kännt av än faktiskt. Provade först på normal och dog kanske 2 gånger under andra uppdraget, vilket jag anser vara normalt då kontrollen är ny (är ju såklart van vid DMC1-kontrollerna, och fick helt enkelt vänja av det.) och spelet nytt... Dessutom kanske lyckades jag köra igenom ettan på Hard-mode...
Men aja, har ju läst att man inte ska skämas över Easy-läget som öppnas upp efter 3 kills, så jag körde helt enkelt på med det. Och nu är spelet lätt helt enkelt. Alldeles för lätt för min smak, men planerar ju att köra andra lägen i framtiden. Om jag har lust med det i framtiden vill säga, vilket jag nu tror och hoppas på..

Vart lite skriv-sugen nu ser jag, men ni måste då notera att detta bara är första intryck över kanske 4 timmars spelande. :p Drog över lite basic nu och om jag har lust om några dar så kanske jag skriver recension.

----

Detta är klippt från vad jag skrev på annat forum, orkar ni inte läsa svenska - KÖP SPELET!!

Jeg må ta en tur innom Spiderman på vei hjem idag. Dette spillet kjøpes.

Fan vad dom äger, rent ut sagt.
Var morsom lesning, har ingenting imot svensk :D

Kommet litt lenger på spillet, har ikke spillet det så mye siden God of War stjeler en del oppmerksomhet. Men faen så vanskelig det er, skulle ikke tatt det på HARD før jeg var helt dreven :blunk:

Jeg har nå kommet til Mission 10.

Hva pokker er det med det gitarvåpenet? Hvorfor en gitar, av alle idiotiske ting? :confused:

Funker bedre i spill en film det er for sikkert. Du vet helt sikkert hvilken film jeg refererer til. Til tider så er den en av favorittfilmene mine. Helt til de corny scenene med "det" våpenet...

Opprinnelig skrevet av sortulv@30.03.2005, 07.37
Jeg har nå kommet til Mission 10.

Hva pokker er det med det gitarvåpenet? Hvorfor en gitar, av alle idiotiske ting? :confused:
198395​
Syns dette våpenet er helt jævlig, jeg. Er så tregt, og så sært... Man skyter flaggermus, for guds skyld. Skal kanskje prøve å levle det opp litt, så kanskje det blir mer brukandes.

Vil du spille som Vergil?

Capcom will release an upgraded version of its fantasy adventure that allows gamers to play as Vergil.
According to the latest issue of Famitsu, Capcom will release Devil May Cry 3: Special Edition for the PlayStation 2 this winter in Japan. Development of the game is reportedly complete, so its release should see no delays.

Devil May Cry 3: Special Edition will be an upgraded version of Devil May Cry 3 with a number of new features. The biggest addition revealed thus far is the inclusion of Dante's evil twin, Vergil, as a playable character. While Vergil was briefly playable in the original DMC3, players will now be able to unlock him and play the game from his point of view.

Devil May Cry 3: Special Edition will also include a new "very hard" difficulty setting, and a "demo digest" option that allows players to watch cutscenes from the game. The game is expected to be playable at this week's Tokyo Game Show.

Gamespot