Devil May Cry 4 til 360 fans !

Lodin

Der Waaaah
#2
Allerede posta i PS3 tråden, men det er klart en nyhet som fortjener en egen tråd. Blir spennende å se hvor fantastisk PC porten blir. Klarer Crapcom å gjøre det enda mer lavmåls enn med Resident Evil 4? =D
Hvis jeg skal ha det blir det nok på 360 for å si det sånn.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Er i grunn overaska over hvor mye bananas det ble av denne nyheten. At det ble nedsmelting på steder som Gamefaqs var ikke uventa, men selv på SA er det folk som er blitt utvist for nerdrage.

:argh: Capcom is fucking us again! :argh:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Nydelig, nydelig. Alt som er med på å forhindre at Sony skal få total eneherskerrett over spillmarkedet de nærmeste år er automatisk en gladsak. Snakker ikke om å ønske Sony død og begravet, bare en liten svekking.
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Ace Combat 6 skal også være på vei til X360. Ikke noen systemselger akkurat, men den viser tendensen. Er vel strengt tatt bare MGS4, FFXIII og Tekken 6 igjen av de store, eksklusive titlene med unntak av Sonys egne.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
"Jeg skriver under her fordi jeg er drittsur på at jeg, i tillegg til å fortsatt få spillet til min favorittkonsoll, må se på at andre folk også kan kjøpe favorittspillet mitt på sine konsoller som jeg hater fordi jeg bare liker min favorittkonsoll. Dette er forræderi jeg boikotter heller firmaet enn å måtte se på at flere vil kunne spille dette."


Dette må være det dummeste jeg har vært borti. Et spill slutter å være ekslusivt og kjøperne er de som blir sure? Hva fa? Gamere er jevnt over en temmelig kjip subgruppe, og gamere i drittungealder er det verste en kan komme borti. Noen kommer seg aldri ut av den gruppa.
 
#11
Veeeeel... spill som er laget spesifikt for en konsoll er som regel bedre, har jeg intrykk av i allefall. Utnytter hardwaren bedre for eksempel.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Det er ikke det de klager på. De klager på det faktum at DMC4 ikke er eksklusivt til PS3 lenger og mener at Capcom dermed er sellouts og ikke eier respekt for hverken bransjen eller kundene.
 

Kilik

Lokal moderator
#14
Boikotte Capcom så de selger enda færre PS3-spill? Smart tenkt.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Opprinnelig skrevet av Kratos von Sephiroth:
If Capcom actually releases DMC4 on XBox360, I swear many PS3 owners will sue! We will take back any money they make on the 360 version and then some!
Gamefaqs hvor jeg elsker deg! :elsk: