Diablo 3?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#2
Eneste som er sluppet ut er at de som lagde musikken til toeren er på oppdrag fra Blizzard (North tror jeg). Det kommer nok, men når det kommer og hvordan det blir er det lite å si om.
 
#3
Ingen ting er annonsert enda, men for en stund siden rekrutterte Blizzard North (Folka som lagde diablo) nye folk, de må jo gjøre noe ;)
 
#4
De som lage Diablo 1 og 2, har gått mange veier. Noen jobber med wow, noen jobber for andre selskaper og andre er i blizzard med andre oppgaver.

Så teame som eventuelt lager nummer 3 kommer til å bestå av en god del nye folk. Vi kan nok vente oss en litt anderledes spill.

At det kommer en 3'er er jeg nesten sikker på, blizzard legger opptil det i slutt filmen i nummer 2.
 
#5
Noen av folka fra Blizzard north har lagd et nytt selskap som heter Flagship Studios, og de kommer ut med Hellgate: London om ca et halvt års tid.
det ser ut som en blanding av Diablo og Deus Ex.
 
#6
Nå fikk du ihvertfall meg til å kjøpe Hellgate: London når det kommer. :D

Uansett som sagt det er nok en lang stund før vi får se noen større nyheter om Diablo 3, men at det kommer er helt sikkert. Ville vært rimelig idiotisk av Blizzard å ikke investere i en slik tittel, med tanke på hvor stor suksess Diablo 2 var.
 
#7
åh, Toz har du link til en av de FETTråe hellgate: london filmene? det kommer til å eie. jeg har lest om hellgate:london at det skal være en slags viderebygging av diablo2 historien, bare i moderne tid. noe sånt som at de klarte å slå tilbake "the forces of evil" men nå er de tilbake igjen. kan bli steinrått *krysse fingra*
 
#11
Hmm, når Diablo 3 kommer ut blir nok en stund til vil jeg tro. Ryktene går litt opp og ned om at etter Starcraft Ghost blir lansert så vil de starte Starcraft 2 prosjektet.. men det gjør ikke noen ting :p. alle spilla til Blizzard har jeg likt til og med Lost Vikings ^^.

selv håper jeg at Starctaft 2 kommer før diablo 3, etter som jeg har venta lenge på 2`ern :p. noen andre rykter er at blizzard skal satse mere på console spill. Men jeg håper vertfall at de lager spill til pc først og fremst.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#12
Jeg forestiller meg det som en action RPG med bedre løsninger til online-spilling og combo slåssing samt MASSE customization.
Tenk deg å kunne mekke din egen crossbow...
 
#13
Åhh, jeg gleder meg veldig til Diablo 3 kommer, hvis det i det hele tatt kommer da. Jeg tror det blir noe annerledes enn det Diablo 2 var, kasnkje et spill i 1person :confused:
 
#15
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@21.09.2005, 18.01
Tja heller 3.person, tror nok det blir litt likt Wow i hvordan du ser fyren din.
263061​
Ja er enig i at det heller bør være 3.person, men lurer på om det kommer i 1.person
<_<
 
#16
Mener å ha sett et sted at Diablo 3 skulle komme i 2007.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#19
Opprinnelig skrevet av Byakko@26.09.2005, 11.07
Mener å ha sett et sted at Diablo 3 skulle komme i 2007.
263948​
Da Blizzard hadde utgitt Diablo 2 fortalte de i en pressemelding at Diablo 3 planlagt skal slippes 2006/07. Rimelig sikker for jeg har gleda meg siden da!
 
#20
akk , jeg som håpet på Starcraft 2 :/ men, lurer på hvordan hele surroundingen med diablo 3 kommer til og bli tror det er en stor sjangs at det blir likt som wow..