Diablo III: Burn in Hells (vi spiller Diablo III (på mækk og datapese))

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1

Som trådtittelen så vagt antyder er Diablo III endelig ute, og det skal så klart alle mann egenmelde seg til å få grisespilt i en måned sammenhengende. Sleng ut Battletag-en din sånn at vi kan KROKE OPP og diablere litt sammen.
  • Agradula - agradula#2422
  • Bad Mongo - iAmAhab#2235
  • Buggz - Sviddlauk#2888
  • Hagestol - Hagestol#1122
  • Jo Inge - Boyfriend#2472
  • Justincase - FilipmedF#2458
  • Lodin - Lodin#2523
  • MattMan - Brundlefly#1351
  • Maximum - Maximum#2803
  • Novastrum - NOVASTRUM#2600
  • Scary Paladin - ScaryPaladin#2863
  • Tobias - Tobias87#2697
  • Tomas - Roros#2409
  • Yetipants - Fetthesten#2631
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#3
Ok her kommer noen (kanskje utilgivelige) noobspørsmål? Jeg har aldri rørt en Diablo-spill før, men vet sånn ca. hva det går i osv.
Det jeg lurer på er om det er et must med co-op, eller går det greit an å spille alene hvis ingen er på? Er det drop inn og ut liksom, og så quester man litt sammen og kaller det en dag? Hvor mange kan spille om gangen?
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Virker som Blizzard mener jeg er Lodin#2523 så sånn er nok det.
Når det gjelder dette og multi fungerer det sånn at man kan hoppe inn i andre sitt spill eller de kan hoppe inn i din. All loot og XP man får tar man med seg tilbake til sitt game. Truu~r det har fire spillere max.
 
#5
Vanskelighetsgrad scaler vel etter hvor mange man spiller med automagisk, er jo morsomere å spille med homies, men går fint alene også.
Og ja, man kan hoppe inn i hverandres games. Det følger vel laveste mulig fellesnevner når det gjelder quests og progression, er ikke sikker på om det er noe en høyere leveled spiller ikke kan gjøre med en lavere men.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Yes yes ya`ll, and we don`t stop

FilipmedF#2458
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
Det følger hosten ang. quests om jeg husker rett.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Ikke helt. Som jeg husker fra betaen er figuren satt til en viss seksjon av spillet, og man kan når som helst "sette seg" til noe tidligere. Du finner folk i ca. samme seksjon i matchmakinga og følger så hostens progresjon derfra. Om jeg husker rett. Det er i alle fall en langt smoothere variant enn Borderlands.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#10
Regner vel med at det er samme system som i toeren når det kommer til fiender at "the minions of diablo have grown stronger. Som i at antallet fiender øker med en del per spiller.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Det stemmer, og i stedet for (eller i tillegg til?) den teksten får vi nå høre det av figuren.
 
#13
Hagestol#1122
Blir knall
 
#16
Boyfriend#2472
Våt og villig. Er med på alt!