Diablo III under utvikling?

Om dette er fakta så kommer jeg til å juble å løpe rundt huset i trusa! Jeg lover å gjøre dette og ta bilder av det om det viser seg at Diablo3 kommer.

Her er info hentet fra Gamereactor.dk

I følge hjemmesiden diablo.net er Diablo III under udvikling. Dette hævdes af en musiker fra Slovak Republic, som netop er kommet hjem fra Bratislava. I følge et brev fra musikeren skulle han og Radio Symphony Orkester have indspillet musik til det kommende Diablo III. Om dette er tilfældet vides ikke, men i hvert fald blev musikken til Diablo II: Lord of Destruction også indspillet i Bratislava, dengang af Slovak Radio Philharmonic. Vi håber på at årets E3-messe i Los Angeles måske bringer mere nyt om netop Diablo III. Vi venter med spænding.

Hehe, høres bra ut. Kan hende jeg kommer til å angre på det her....å løpe rund i trusa rundt huset kan få naboene til å lure litt.

Jaja....shit happens. Det er jo snakk om Diablo 3!!! :p

Jeg venter også i spenning på info fra Flagship Studios, som lager en konkurent til Diablo 3, og har mange av personene bak Diablo 1 og 2 med på laget :)

Det er vel rimelig bombesikkert at Diablo III er under utvikling, det har det vært siden Diablo II kom, gjerne bare på idè stadiet, men alikevel..
Når vi får se noe til det, det er en annen sak...

Diablo 2 LoD er et av de mest geniale spillene evar.
hvis dette kommer skal jeg vel løpe rundt i boxeren.
truser er for homoer.

At det kommer der det vel liten tvil om... The worldstone er jo ødelagt!
lurer på hvilke characters som kommer :)

Du er ikke alene tozzemann.
En periode gikk jeg rundt og funderte rundt diablo III.
Sluttet med det, siden Blizzard har en tendens til å bruke
nok så lang tid, men dåg knallgode spill.

Og tenk på alle de nye tøffe våpnene og armors som kan være med! og baner, og fiender og stuff, og spells og, og og... *puste*

emh, ja... lett å bli revet med.
men det som blir spennende er grafikken.

De gjør det for at spillet skal være brukervennlig for de fleste Flagship Studios jobber nå på et spill som heter Hellgate: London, jeg er spent på hva det vil bli, og ikke minst om i det hele tatt blir noe Diablo III.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Arrh, rykter som dette kan jo få en hardbarka ateist som meg til å dette på kne! Det er lite jeg har brukt like mye tid på som Diablo 1 & Diablo2 + LoD. *forberede seg på å løpe naken rundt huset*

Sett fra historien i slutten på LoD så er det vel ganske innlysende at det kommer D3, og jeg er temmelig sikker på det jobbes med i skrivende stund. Men det som ikke er sikkert er når det kommer, eller hvordan det er.

men gi dem tid, Blizzard har ikke for vane å skuffe :tommelopp:

Noe som kan være verdt å tenke på er jo at mange av personene som lagde d1 og d2 ikke lenger jobber i Blizzard, men jeg tror nok de skal få det til allikevel :)

Spilte aldri Diablo. Så alt jeg har å si: skrinlegg skitet og kom med mer content til WoW. Jada. Bare flame i vei. :D

Hvorfor prate drit om noe du aldri har spilt?

Ingenting i hele verden har tatt så mye tid av meg som D2 :)

Mephistoruns anyone? :rulleøyne:

Dette gleder jeg med sinnsykt til, om/når det kommer.

Håper man kan lage en karakter fra bunn av denne gangen.

Opprinnelig skrevet av Darkstorm@02.05.2005, 12.04
Dette blir heftig! Har brukt ekstremt mye tid på D2 i min barndom, gleder meg som en ****
214603​
Du er ikke alene.
Synd man ikke kan sjekke dette på karakterene sine, alà pso.
lurer egentlig på hvor mange hundre timer jeg har..
kanskje hvor mange tusen?