Diablo III under utvikling?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#21
Opprinnelig skrevet av Toz@02.05.2005, 11.50
Hvorfor prate drit om noe du aldri har spilt?

Ingenting i hele verden har tatt så mye tid av meg som D2 :)

Mephistoruns anyone?  :rulleøyne:
214600​

Med vennene mine på LAN tok vi diverse runs så ofte at vi danna kallenavn på de fleste. Mephisto = Muffe, Diablo = Dibbe og seff Baal = Balle, etc..
 
#23
Husker jeg og en venn drev å jukset noe jævlig med Diablo 2 LOD save-ene våre på et LAN for en god stund siden.
Vi hade som mål å få alle runer som fantes, og i tilegg 3 av alle edelstentyper.

vi gjorde sånn at først tok vi backup av save filene våre, så gikk vi inn på spillet. han gav meg sine runer, edelstener etc, så gikk han ut og loadet backupen. jeg gav han så alt jeg hadde av runer, edelstener osv, gikk så ut og loadet backup.
og gikk så inn.... osv
og slik holdt vi på noen timer! =D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Det var bare én liten hake, og det er at man oppskriften for å omdanne tre like runer til en av høyere kvalitet funker bare på den laveste 1/3 av runene. Etter AMN (tror jeg) sa det nok stopp..
 
#26
Opprinnelig skrevet av Buggz@04.05.2005, 13.15
Det var bare én liten hake, og det er at man oppskriften for å omdanne tre like runer til en av høyere kvalitet funker bare på den laveste 1/3 av runene.  Etter AMN (tror jeg) sa det nok stopp..
215477​
nope!

vi fikk det til.
2 av hver rune + alle gem typer
 
#27
Vel, såklart det ville bli kos med et nytt Diablo. Diablo II (LoD), er vel det spillet jeg har blitt mest avhengi av. Mange timer brukt.
Men det kan jo ta år til det kommer.
 
#28
Altså, jeg føler ikke at jeg trenger et Diablo III. Eneren og Toeren har en spesiel plass hos meg. Etter at Baal ble drept og Tyrael åpnet portalen for helten din, har jeg ingen anelse åssen dem skal fortsette storyen etter at de tre arch evils er døde.