Diablo

#3
Jeg tror de skal satse på WoW først og fremst ja... Men Blizzard vil tjene mange millioner på og lage Diablo3, så jeg tror det skal komme en gang i fremtiden.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#4
Vel i sin tid, da diablo 2 kom ut, sa blizzard at de hadde planer om å utgi diablo 3 i 2007!!! det er jo ganske lenge til... Vedder for at det blir utsatt til 2009! Håper dere har god tid!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
Med tanke på all den tid jeg har tilbrakt med både Diablo og Diablo2 + LoD, så er det nesten gitt at jeg skaffer det spillet om det eventuelt kommer ut. Diablo sparker rumpe.

Men for tiden har jeg blitt helt forelska i WoW...
 
#8
finnes og meget gode alternativer til Diablo serien som kan hjelpe entusiaster med å fordrive tiden, som for eksempel Neverwinter nights, Sacred, Divine Divinity, beyond divinity, Dungeon Siege 1&2 eller kansje Icewind Dale spilla.

mange bra spill i Diablo klær på markedet som absolutt er verdt pengene...

min personlige favoritt er nok Neverwinter Nights. har ikke prøvd Divinity spilla selv, men har hørt de skal være meget bra.
 
#10
Jeg tror ikke han er død, men en hel masse Blizzard folk flagga ut og stifta et annet selskap, eller flere selskaper. Kanskje en fjær har blitt til fem høns når du hørte han var død?
 
#11
Opprinnelig skrevet av salamando@17.11.2004, 19.35
Jeg tror ikke han er død, men en hel masse Blizzard folk flagga ut og stifta et annet selskap, eller flere selskaper. Kanskje en fjær har blitt til fem høns når du hørte han var død?
136639​
Av en venn på skolen for 4 dager siden, han lever for diablo det er yndligs spilla hans, så tror ikke han lyver skal spørre han.
 
#12
mange Hovedpersoner fra Blizzard North (som jobber med Diablo serien, Blizzard South har sc og wc) forlot Blizzard og laga flagship studios.
Flagship studios holder den dag i dag på med å lage en konkurent til Diablo, som kan være vært en nermere titt, det er ennå ikke noe screenshots eller generell info fra spillet, så vi får bare vente å se...
 

Lodin

Der Waaaah
#14
De eneste spilla vi foreløpig vet at Blizzard jobber med for tiden er Starcraft: Ghost (egentlig Nihilistic, men men) og WOW. Ingenting annet er annonsert og alt blir derfor ren spekulasjon.
 
#16
Diablo serien er "light" rpg (hack & slash) evig vanedannende :p
du velger deg en helt som du spiller med, får bedre våpen armor, blir sterkere osv...
Diablo2