diablo

#1
dette er om diablo2 da.. menneh lurer så inderlig på hvem character som er best?!? har spelt med druid og er litt lei av han.. vet det er mange som er diablo2 fans der ute !!
 
#2
Nå er ikke jeg helt oppdatert der fordi jeg har ikke spellt den siste patchen, men når jeg spellte for omkring et år siden var de sykaste jeg hadde duel mot pala og assasin, men de er vell bedre i duell? som f.e.k.s sorc lissom er god mot masse units :D
 
#3
Jeg har vunnet spillet med Druid et par ganger, og må si at det en god del vanskeligere enn f.eks Barbarian og Sorcerer. Grunnen til at jeg spiller med Druid, er fordi jeg syns det er fett med at jeg kan Summon fete dyr som ulver, slanger osv. Så kan jeg også transformere til et Dyr, som en Bjørn, Werewolf.


Så hvis du vil ha det ganske enkelt velger du enten Barbarian eller Sorcerer. :)
 
#5
Har bare prøvd hun på Battle.Net, men jeg glemmer å logge inn på battle.net så de ikke sletter characterene, så Characterene mine blir slettet hele tiden. :(


Har seg sånn at når jeg først Spiller Diablo 2 på Battle.Net så spiller jeg det kanskje i noen uker så jeg blir en høy lvl, så tar jeg en pause en stund, men jeg glemmer at den "pausen" varer ganske lenge så de sletter characteren min. :tommelned:



Og det blir jeg gal av...... :romvesen:
 
#6
ja jeg vet, det er irriterans.. men har hatt utrolig flaks for var ikke innpå der på en stund jeg også, og de var ikke sletta ;)