Die2Nite er ute på engelsk

Lodin

Der Waaaah
#1
Husker det var noen som preika om dette etter at RPS posta en artikkel om det mens det enda var i beta. Nå er ihvertfall den engelske versjonen ute og det er som nevnt gratis.
40 folk går sammen om å starte en by og se hvor lenge de kan overleve zombiehelvete. Kanskje vi skulle finne oss et lite hjørne av en sånn plass og stå på krava?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Jeg er så innmari nede, det der virker som spennende saker.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Dette virker mer gøy enn Infernal Sodomy.

(har mekka konto)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
The Coalitions system allows for team play. It is a straightforward system which is alo very powerful. It is based on the following concepts :
1 - Allowing friends to find each other and have adventures together
2 - Selecting and joining a world should be as simple as possible
How does it work ?

A player has to create the coalition from their "Soul" page. From here, they send invitations to friends who can then accept or refuse to join the coalition.

Once 5 players have joined the coalition, they can chat amongst themselves, discuss strategies and so forth...
Bare noe jeg fant.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#8
Jeg er også registrert. Bare så det er sagt lehooom.


Leser manualen nå.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Only Heroes can form a coalition.

Ergo er det ikke noen måte for oss å komunisere eller møtes i samme by. :ras:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Virket litt småinteressant, lagde en profil, JustinCase, hvis det blir no spillings!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Vi får jo ikke spilt sammen med mindre vi smeller ut spenn for dette alle mann, så jeg lagde konto og dreit i spillet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Hvor mye koster det? Fant bare mulighet til å kjøpe fetere helt.
 
#14
1mnd 12 euro,3mnd 30 euro,6mnd 48 euro eller 4x30kroners SMS for 15 dager.
Testa hero greia (siden jobben betaler mobilregninga uansett) og vet ikke om det er verdt spenna for å være "spesiell". Får noen fordeler avhengig av hvilken klasse,men spillet er avhengig av at folk jobber sammen. Byen min er på dag 5,men regner med at vi kreperer i løpet av natta,da det bare er 7 av oss igjen.
 
#15
Btw, som hero kan man lage en coalition,men er begrenset til å invitere 4 venner,uavhengig om vennene er hero eller ikke. Noen som vil ha invite og teste en by sammen?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#17
Ja, jeg er med!