Dine egene bilder av ditt MMORPG spill.

#2
Hvordan får du Hotbar Taben i EQ2 til å bli delt opp i to? (eller 3,4,5 etc)

Jeg legger ut noen bilder snart fra Star Wars Galaxies, Everquest 2 og World of Warcraft
 
#3
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@07.12.2004, 22.46
Hvordan får du Hotbar Taben i EQ2 til å bli delt opp i to? (eller 3,4,5 etc)

Jeg legger ut noen bilder snart fra Star Wars Galaxies, Everquest 2 og World of Warcraft
145979​
Hei og hå! Du høyre klikker inne på hotbar taben og velger open new window. Ser frem til bildene dine! :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Ojda. Det der så ut som Morrowind, bare hakket styggere.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Yetipants@07.12.2004, 23.40
Ojda. Det der så ut som Morrowind, bare hakket styggere.
145989​
Om du synes det der er dårlig grafikk så vil jeg at du skal legge ut et bilde i MMORPG sjangeren som du mener er bedre.
 
#6
Ikke uventet at Yetipants måtte komme å slenge dritt. Han må være en jævlig bitter person.

De bildene er faktisk en del bedre enn det jeg har sett fra spillet før, Larzen. Noen av skjermbildene på Gamespot så ihvertfall helt jævlig ut. Er det den grafikken du spiller med?
 
#7
Opprinnelig skrevet av thagen@08.12.2004, 00.09
Ikke uventet at Yetipants måtte komme å slenge dritt. Han må være en jævlig bitter person.

De bildene er faktisk en del bedre enn det jeg har sett fra spillet før, Larzen. Noen av skjermbildene på Gamespot så ihvertfall helt jævlig ut. Er det den grafikken du spiller med?
145993​
Ja di bildene som dem har på Gamespot ser helt for jævlige ut... Bildene er tatt fra slik jeg spiller ja. Driver fortsatt å fin justerer litt. Det er spesielt skygger som sluker systemet mitt. Men det er helt rått å gå ute i sola å se sola skinne i rustningen altså..
 
#9
Jeg skulle gjerne ha lastet opp noen bilder fra mitt XI album, men er det ikke sånn at du må laste dem opp fra egen side? Har liten peiling på sånn :p
 
#10
#11
Opprinnelig skrevet av Tyrion@08.12.2004, 01.48
Jeg skulle gjerne ha lastet opp noen bilder fra mitt XI album, men er det ikke sånn at du må laste dem opp fra egen side? Har liten peiling på sånn :p
146025​
Det jeg gjør er at jeg legger bildene mine på hjemmesiden min og så bare legger jeg en link til dem, akkurat som du legger en link til en internet side.
 
#12
#13
that makes two of us :tommelopp:
 
#14
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+08.12.2004, 02.12-->
<!--QuoteBegin-Tyrion
@08.12.2004, 01.48
Jeg skulle gjerne ha lastet opp noen bilder fra mitt XI album, men er det ikke sånn at du må laste dem opp fra egen side? Har liten peiling på sånn :p
146025​
Det jeg gjør er at jeg legger bildene mine på hjemmesiden min og så bare legger jeg en link til dem, akkurat som du legger en link til en internet side.
146041​
[/b]
Men jeg har ingen egen hjemme side, men skal få Spathi til å legge ut noen for meg så fort han kommer hjem fra jobb.
 
#15
#16
Veldig nice, tusen takk Con dar



Her er et bilde av det norske linkshellet på Titan. Var faktisk bare rundt 60% som møtte opp.




Her er grunnen til at jeg aldri likte WoW, De har ikke fet armour nok, XI herjer.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Con Dar@08.12.2004, 01.52
screenshots fra WoW da jeg spilte open beta :)

hippo
vente på toget (deeprun tram)
shadowmeld
thunder bluff
der teldrassil slutter :confused:
en forvirret troll

det var morsomt å komme seg inn i thunder bluff helt på slutten av betaen ^^

edit: det ble forresten litt dårligere kvalitet på bildene da jeg konverterte dem fra .tga til .jpg
146026​
haha :p kult å være i the barrens??? jeg var helt i start byen til humans med orc på slutten jeg og ble kjepp jaget av lvl50 guards

btw, når jeg var night elf, da hoppa jeg ned der hvor teldrassil sluttet :ikke gjør det, for du kommer deg faen meg ikke opp igjen! *gleder meg til final beta kommer *
 
#18
Opprinnelig skrevet av Tyrion@08.12.2004, 02.42
Veldig nice, tusen takk Con dar



Her er et bilde av det norske linkshellet på Titan. Var faktisk bare rundt 60% som møtte opp.




Her er grunnen til at jeg aldri likte WoW, De har ikke fet armour nok, XI herjer.
146055​
haha! jeg så den der gay wedding filmen :p