Ditt favoritt spill.

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hvilket spill liker du best?
Begrunn hvorfor.

Selv synes jeg at Hitman spillene og Counter strike source er de beste spillene på markedet.

Hitman fordi: Mange timer med morro (kjøpte det for 1 år siden og spiller det enda), Samt hele konseptet.

Css Fordi:
-God grafikk
-Ikke et krevende spill
-Mange forskjellige spille muligheter , Aim baner og surf baner F.eks.
-Det er morro.
 
#2
Hva med å begrunne litt selv?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Norskingen: Prøv på nytt. Skriv noe mer enn én setning denne gangen.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Yetipants@29.07.2005, 21.19
Norskingen: Prøv på nytt. Skriv noe mer enn én setning denne gangen.
246399​


hei! :D
ny her..er ikke helt sikker på åssen dette funker.. favoritt spillet mitt er tekken..hele serien..men har et spm,er det noen som veit hva historien i tekken 1 er fornoe??dette har jeg lurt på siden jeg begynnte å spille tekken 5.. finner ikke svar på det noe sted..


blubb blubb
 
#5
Opprinnelig skrevet av Norskingen@29.07.2005, 20.57
Css Fordi:
-God grafikk
-Ikke et krevende spill
-Mange forskjellige spille muligheter , Aim baner og surf baner F.eks.
-Det er morro.
246387​
Det var da voldsomt.

Altså, ingen har et spill som sin favoritt dersom man ikke synes det er gøyalt (sett bort ifra grafikk-horer). Derfor hadde det vært en idé å begrunne hvorfor det er morsomt.
 
#6
-Jeg synes Css er morsomt fordi man har muligheten til å spille på forskjellige måter som surf_ Og annet.
-Fordi jeg kan bruke en god del våpen
-Mange kule baner.

Hvorfor synes du Tekken spillene er morsomt da? fordi man kan slå og sparke? :blunk:
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Ja, det hadde vært en omtrent like dårlig begrunnelse.

Dersom man stiller et spørsmål der man selv synes det er vanskelig å begrunne sine meninger, så er det kanskje litt liten vits i å lage et emne i utgangspunktet? :)
 
#8
Opprinnelig skrevet av Sancti@29.07.2005, 21.57
Dersom man stiller et spørsmål der man selv synes det er vanskelig å begrunne sine meninger, så er det kanskje litt liten vits i å lage et emne i utgangspunktet? :)
246412​
Kanskje han vil se hva andre syns er sine yndlingsspill og deres grunner?
 
#9
Bare sier ifra: Jeg vil bare vite hva DERES favoritt spill er. Ikke grin over at jeg ikke begrunner godt nokk. Gjør så godt jeg kan.
 
#10
Jeg sier Earthbound.

Her er grunnene i punkter:
-Humoristiske skapninger, navn og hendelser.
-Stemningsfull(e) musikk, og lyder.
-Morsom og pen grafikk.
-Merkelig spill.
 
#11
Jeg liker listeemner.

Listeemner fordi:
- God typografi
- Ikke krevende å lese
- Mange forskjellige svar
- Det er morro
 
#12
Ok, denne posten så ut til å være bra, men når kom innpå...
For d første har dere hoppet over mange av de beste spillene, og dessuten SUGER "begrunnelsene" deres. Og hva er det med norskingen?? sier at favoritt-spillet hans er cs: source?? lol, cs: source er jo ikke et spill en gang, d er nemlig en modifikasjon av tidenes beste spill: half-life 2. Hvis du åpner en post som kalles: ditt favoritt spill, så ikke si en mod er ditt favoritt "spill." Spill-modding kan være både morsomt, og kan vise seg og bli et bra produkt, men d slår aldri moder-spillet.

For d første: det er ingen tvil i mitt ansikt om at half-life 2, er tidenes beste spill, og derfor mitt favoritt-spill gjennom historien. Half-life 2 har den beste storyen spillbransjen noen gang har sett. Man skulle ikke tro at den kunne overgå half-life 1, men d gjorde den utrolig nok. Også har vi stedene da. Stedene og folkene i hl2 er uten like. Når du kommer til city 17 får du skikkelig følelesen av at dette er en by som en gang var en praktfull beboelse, som nå er totalt ødelagt av romvesenene, og d får deg til å hate fienden til og med før handlingen har begynt. og det er skikkelig tøft med barney som leker metro-cop undercover og må redde deg fra toget til nova prospect, og sende deg av gårde hemmelig gjennom gatene til dr kleiner. Og det greier du ikke. Du besvimer, og blir vekket en helt annen plass av alyx. Dette er noe jeg aldri har sett før i spillhistorien.
Og jeg elsker HL2 når du må snike deg gjennom de gamle kloakk-systemene til å komme deg fram til neste sikre plass, og hver centimeter på veien kan bli din siste. Du får liksom krig-følelsen.

Som en siste ting må jeg ta med at Half-life 2 har den sykeste grafikken spillbransjen noen gang har sett.
:tommelopp:
 
#13
Synes du er litt vel pirkete nå cyrus, greit nok at HL2 er et spill og CS:S er en mod, men multiplayer så har man også HL2 deathmatch som ligner mest på HL2. CS:S er basert på helt andre ting igjen, blant annet realisme. Single player er en ting og multiplayer en annen. Skal man være SKIKKELIG pirkete så kan man jo nesten si at HL er en mod av quake2, begge spillene bruker nemlig quake2-motoren. Jeg liker ikke HL, men spiller gjerne CS. Så jeg kan ikke si at HL er det beste spillet når jeg spiller kun CS hvis du skjønner tegninga?
Men for å komme on-topic: Synes Fable er noe av det beste spillet jeg har spillt: den friheten, grafikken og følelsen med spillet er noe av det beste jeg har opplevd. Og det å faktisk kunne velge om man skal være ond eller god hele tiden er ganske morsomt. Selv kontrollen er god. Men om det varer like lenge som Rallisport Challenge som har vært en favoritt lenge gjenstår bare å se.
 
#15
Cyrus , sorry for at jeg ikke er på ditt nerde nivå. slutt å grine over at folk ikke er like nerd som deg.

Visse har noe annet en å lese HF2 fakta på fritiden.
 
#16
Nei, her kom det ikke frem mye konstruktivt. Neste gang du lager et slikt emne, Norskingen, vil jeg foreslå at du begrunner litt selv. På den måten oppfordrer du andre også til å gjøre det. Jeg tror vi stenger dette emnet før det bryter ut flamewar mellom Norskingen og <Cyrus>. (noe som er godt på vei)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.