Ditt favorittspill

Hmm, vanskelig...

Vel, Destruction Derby 2 til PSone er jo en soleklar topp5, ellers kan jeg jo nevne Gran Turismo, og ikke minst Age of Empires 1&2 og Diablo II: LoD

Diablo 3 og Age of Empires måå bare bli bra :svette: :kos: :sikle:

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av FreeRide@27.05.2004, 19.38
et av mine favorittspill ifra jeg var liten er adventure spillet
Day Of The Tentacle

aahhh jeg elsket det spillet. spillet lå inne på en brukt pc jeg fikk, og cd'en fulgte ikke med  :grine: ble aldri helt ferdig med det.
noen som vet hvor jeg kan laste det ned gratis?:confused:
Herlig valg!

Mitt favorittspill er Sam & Max: Hit the Road.

Det bestemte jeg meg for. Greit å ha et favorittspill, slik at man ikke trenger å tenke etter hvilket spill hver gang man blir spurt. Få dere et offisielt favorittspill, folkens!

Opprinnelig skrevet av FreeRide@27.05.2004, 20.38
et av mine favorittspill ifra jeg var liten er adventure spillet
Day Of The Tentacle

aahhh jeg elsket det spillet. spillet lå inne på en brukt pc jeg fikk, og cd'en fulgte ikke med  :grine: ble aldri helt ferdig med det.
noen som vet hvor jeg kan laste det ned gratis?:confused:
Hvis du bor i Oslo kan du KJØPE (Oh, the pain!) det på Ram&Rom i Bogstadveien, de tar vel 150 kr for det tror jeg :)

Mitt må nesten være FFVII. Fordi stemningen, historien og alt er så genialt gjennomført!
Som runner-up kan jeg vel hive med Zelda: A Link to the Past og FFVI

POKEMON : Rubi til Gameboy!
Fordi jeg har altid likt pokemon! :)

MINE favoritt spill er:

The sims (alle pakkene ellers er det gørr)
Diablo2: LOD
Renegade (heftig bra online)

og noen andre jeg ikke helt husker (jeg tror det er en grunn)

Mitt favoritt spill per dags dato er uten tvil Metroid Prime! Ser utrolig frem til Metroid Prime 2: Echoes. Spillet har alt ... musikk, grafikk, gameplay, historie og er det eneste spillet i sin klasse.

Final Fantasy VII

Final fantasy VII er mitt absolutte favorittspill! Final Fantasy VII er et rollespill til playstation og senere til PC men det har jeg ikke prøvt, har heller ikke tenkt å prøve det med det første heller. Du spiller som Cloud, en leiesoldat som skal hjelpe en terror gruppe som heter AVALANCE å de kjemper mot ShinRa. I AVALANCE treffer Cloud på Barret som også er en av de viktige hovedpersonene i dette spillet. Han treffer også igjenn sin gamle vennine Tifa der og det er nå spillet starter. Jeg liker dette spillet så godt pga. Den utrolig gode historien, de forskjellige personene i spillet, musikken og jeg elsker den sjarmerende grafikken, som slett ikke er så dårlig at de må lage en re-make til dette spillet noengang. FF VII var også mitt aller første FF spill og som sagt det beste spillet ever! Jeg har alle FF spillene og dette er det beste av de, selvom de er sinnsykt gode alle FF spillene.

jeg vill også nevne:
FF X
FF IX
FF VIII
MGS
MGS2
Day Of The Tentacle
Indiana Jones Fate Of atlantis
Sam & Max
Warcraft 2
North and south
Mario 64
Golden eye

(ingen av de extra spillene jeg nevnte er i rekkefølge)

favoritt spill...

PSO (GC)
MGS (PSX)
Golden Sun (GBA)
KOTOR (PC)
Jedi academy (PC)
Super smash bros meelee (GC)
LoZ:alttp (SNES/GBA)
LoZ: OoT (GC/N64)
LoZ: TWW (GC)
Tony hawks 2 (PSX)
Megaman battle network 1 (GBA)
Pokemon sølv ( gb/gbp/gbc)
Diablo 2 LOD ( pc/mac)
Tekken serien ( psx/ps2)
DDR (PSX)

det er sikkert flere, men kommer ikke på de nå...
ps: ikke rekkefølge på det der!

the legend of Zelda: a link to the past er mitt ultimate yndligsspill
spilte det vel første gang når jeg var 5-6 år, og brukte det regelessig etter det i over 4 år. bare det sier litt om et spill... nå vurderer jeg også å kjøpe GBA bare for å få spilt perlen igjen..
har bare rundet spillet en gang, men brukte sikkert over 400 timer på det..
skapte meg yndlingshobbyer i spillet, som å prøve å vinne førstepremien i pil og bue skytingen oll.

elsker dette spillet!!!!!:S

PC: Half Life

GC: Metal Gear: The Twin Snakes

Snes: Legend Of Zelda: A Link To The Past

Nes: Super Mario Bros

N64: Conkers Bad Fur Day

Gameboy: Final Fantasy Tactics Advance

Xbox: Halo

GameCube - Phantasy Star Online: Episode 1&2. Cubens eneste online spill.. Utrolig gøy å spille med andre, masse kulle våpen ar armors..

PC: Diablo 2 - Utrolig spennende RPG/Hack'nSlash spill.. Ganske grotesk også..

Det var et nintendo spill jeg brukte å spille for lenge siden, husker ikke hva det het... Du var en liten hvit gutt som var fanget på en eller annen plass. Sammen med tre venner, bare at de var forsvunnet. Oppdraget ditt var å finne dem, og så komme seg vekk fra planeten. Etterhvert som du fant vennene dine måtte du beseire dem i en skikkelig stilig klossekastekamp før de ble med deg på reisen.

Spillet styrtes som en klassisk plattform rpg (noe likt metroid, og du kunne bytte mellom karakterene løpende) alle hadde selvfølgelig forskjellige ferdigheter, dragen kunne gå på is og svømme, spøkelset kunne hoppe langt, og frosken kunne dukke. I tilegg lærte du deg superskillstil vær enkelt, Gutten kunne slå med hodet og klatre, spøkelset kunne sende ut øynene, og frosken spyttet bomber.

Utrolig artig spill, eneste problemet er atjeg ikke husker hva det heter. Artige bosser også. Kan noen hjelpe meg?

Det er ingenting som måler seg med det første spillet du forelsker deg i...

Opprinnelig skrevet av Thinaran@01.06.2004, 10.45
Lurer på om det ikke er Uforia du snakker om:

Du er helten min, hva kan jeg gjøre for deg?

Penger?

Spill?

Andre tjenester?

Jeg utnevner deg til frelser av Uforia, måtte det leve evig som rom etter at jeg snart får lastet det ned..

Det første spillet jeg gjennomførte og også ett av de beste :D :D

her er det mange svar.
Det er mange som liker Singstar på ps2. :)
jeg har hørt at det er bra,og det er mange gode svar :D