Diverse GC spill

Shinra85

Spillegals effort emo
#1
Jeg, som mange andre, er på jakt etter noen spesifikke Gamecube-spill.. Bytter eller kjøper, uten tvil.. Ikke verdens største mendge med spill, men hyl ut om det er noe spesifikt du vil ha i bytte, så skal jeg nok komme tilbake til deg.. Viktig at spillene støtter PAL-maskina, da den jeg har ikke er modda på noen måte.

Bor i Oslo, kan også betale eventuell porto/ frakt.

Spillene jeg (og sikkert en million andre) vil ha mine klammer hender på:

Mario Party 4-7
Paper Mario
Zelda: WindWaker
Super Mario Sunshine
Super Smash Bros Meele
Super Monkey Ball 2

(rødt indikerer at spillet er skaffet)

Håper noen har disse, og føler at de kan kvitte seg med de til noen som virkelig ville satt pris på det!

-chris
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Jeg sitter på PAL-utgaver av Melee og Wind Waker (bonus special ultra-utgave med Ocarina of Time). Ettersom jeg har kjørt gjennom Wind Waker to ganger pimper Brawl på Wii tør jeg faktisk overlate de to til noen andre.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Aight.. noen tanker om pris for de spillene, eller ? Er veldig gira på de, uten tvil
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
Super Smash Bros Meele er skaffet, samme med Super Mario Sunshine (selvom det ikke sto på lista)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Bare for å spørre, hvilken versjon av Super Mario er det du mener med "Super Mario 64"? Det var et Nintendo 64-spill som aldri ble utgitt til GameCube. Hvis du har Wii kan du fint laste det ned via Virtual Console, da.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
herre..

Mente mest sannsynlig Super Mario Sunshine, men kan ikke forstå at jeg har skrevet 64.. Dagene på GameStop har fått meg til å blande sammen GC og DS, tydeligvis.. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det!
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#7
Jeg besitter ett stykk Mario Party 4 som jeg ikke er så dødelig knyttet til. Jeg er gjerne interessert i å bytte dette i et annet GC-spill, har du noe lekkert? :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
kunne gjerne tenke meg Mario Party 4, men har egentlig ikke noe til bytte..

spillene jeg har er;

MarioKart Double Dash
Super Mario Bros. Meele
Super Mario Sunshine
DragonBall Z - Budokai

Av de, så er det nok kun DragonBall som jeg kunne tenke meg å bytte..
 
#10
Jeg har to forskjellige versjoner av Wind Waker tilsalgs. Den vanlige og den med ekstra disken med Ocarina of Time. Har også amerikansk Paper Mario og Mario Party 7 og Freeloader som gjør at du kan spille de på en PAL Gamecube. Intressert?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#11
Master Link: Ja, kan være gira på Freeloaderen, og de amerikanske spille.. Samt WindWaker/ Ocarina of Time saken.. Pris?
 
#13
Innehar eit eksemplar av Super Monkey Ball 2 (PAL) i god stand som eg berre må innsjå at eg ikkje kjem til å spele igjen. Har beholdt det lenge pga partymodusene, men ingen eg kjenner vil spele med meg (snufs).

Ka du gir?
Bur også i Oslo, så du skal sleppe porto.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#14
sagosen: 100,- ?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#16
fett fett.. si når og hvor, så fikser vi det
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#17
Super Monkey Ball 2 anskaffet fra en høy, skjeggete mann
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#19
... betalt med en 100lapp med en liten rift, nevertheless!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Slags klær hadde dere på dere'a?
 
Topp