Diverse godsaker (Skullcandy, Ray-Ban, Game & Watch etc.)

#1
Selger diverse godbiter da jeg trenger penger til en London-tur.
Kom med en fornuftig pris, folkens.
Hvis jeg ikke får solgt noe her så kommer jeg til å selge det på eBay. ^^



Skullcandy Hesh
- Utrolig god lyd. Helt nytt.


Alien Collection
- Alle de fire filmene. Helt nytt. Forseglet.


Ball
- Game & Watch Nr. 1. God stand.


Vermin
- Game & Watch Nr. 3. God stand.


Signert Red Hot Chili Peppers Aeroplane noteark
- Denne får du ingen andre plasser.


Sexy Sephiroth Cosplay-suit
- Fra Final Fantasy VII. Kun prøvd.


MP3-spiller fra Sony
- Herlig design. Helt nytt.


Bluetrek Handsfree
- Tåler vann. Herlig design og bluetooth. Nytt, men ikke forseglet.


Og her er ting jeg ikke orket å laste opp bilder av nå:

Kamera fra Nedtech
- 6 Megapixler, gode bilder!

Super Smash Bros. Brawl
- Lite brukt da jeg ikke har Wii lenger.

Pokemon Pearl
- Brukt, men i god stand.

Zelda: Phantom Hourglass
- Nytt. Forseglet. Fra USA.

Contra 4
- Nytt. Forseglet. Fra USA.

New Order - Brotherhood
- Helt ny CD.

New Order - Low-Life
- Helt ny CD.

New Order - (best of) NewOrder
- Helt ny CD. Herlig best of-plate, men flere rariteter.


Har også en Samsung Widescreen bilderørs-tv (32 tommer!) som jeg selger med eller uten DVD-spiller.
Har også en GameCube jeg er villig til å selge.
Bor ved Trondheim om noen ønsker å forhandle øye-til-øye.
Mer presist: Rødde, Melhus. :)
 
#6
Da får dere kjøpe hos dem mens de har kampanjen.
Jeg har ingen nettbutikk å reklamere for, jeg kommer derfor ikke til å gi vekk noe til halvparten av produktets verdi.
 
#8
Haha, har slått meg etter ein del salgsforsøk at folk er gjerrige og grådige på dette forumet på ein gang, og ALLE buster salgsforsøk som ligger over nypris i nettbutikker! Ser ut som det er ein hobby her. :D

Større sjans å få prisen du vil ha på finn.no eller qxl, men sleng røkla gjerne ut på hardware.no sitt bruktmarked i tillegg, så får du plenty billig eksponering.

edit.
Slo meg nettopp at eg har brukt 5 minutter av mitt liv på å gi deg råd du mest sannsynligvis kommer til å fnyse av, så basert på responsen din kommer eg til å vurdere å gi andre nettbrukere hjelp i fremtiden.
 
#9
Hahaha, nice move.

Anyways, hvor mange tusen kunne du tenke deg for RHCP-greia?
Eller de fake Ray Bansa?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
Haha, har slått meg etter ein del salgsforsøk at folk er gjerrige og grådige på dette forumet på ein gang (...).
Feil. Vi vil at ting som selges her skal gå for fornuftige priser for å hindre at folk blir lurt og at selgerne kommer unna med det, som det har utviklet seg aksept for på enkelte andre fora. Sånt kan det bli ganske kjip stemning på forumet av, og det mener jeg vi har klart å unngå ved å være ganske strenge hvis noen krever blodpris for stæsjet sitt.
 
#11
Haha, har slått meg etter ein del salgsforsøk at folk er gjerrige og grådige på dette forumet på ein gang, og ALLE buster salgsforsøk som ligger over nypris i nettbutikker! Ser ut som det er ein hobby her. :D

Større sjans å få prisen du vil ha på finn.no eller qxl, men sleng røkla gjerne ut på hardware.no sitt bruktmarked i tillegg, så får du plenty billig eksponering.

edit.
Slo meg nettopp at eg har brukt 5 minutter av mitt liv på å gi deg råd du mest sannsynligvis kommer til å fnyse av, så basert på responsen din kommer eg til å vurdere å gi andre nettbrukere hjelp i fremtiden.
Hehe, flott at du tar deg tid til å kommentere slike ting.
Er ganske lei av all sytinga til Spillegal-gjengen. Hver gang jeg faktisk poster noe på dette forumet, så ender det opp med syting.
Men joda, kommer nok til å legge ut Skullcandy Hesh og en del andre ting på QXL. =)

Hahaha, nice move.

Anyways, hvor mange tusen kunne du tenke deg for RHCP-greia?
Eller de fake Ray Bansa?
For rundt 1500 kroner er den signerte notearket av RHCP ditt.
Og Ray Ban-brillene er ikke falske.

Jeg har ganske gode karakterer på både eBay og QXL, samt på Nintendo-forumet.
Har heller ingen planer om å lure noen som helst, så la være å beskylde meg for noe, takk.

QXL: NEW
eBay: bluespritedsun
Nintendo-forumet: AssD
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Jeg har ikke beskyldt deg for å lure noen, hvis det var min post du siktet til, jeg bare påpekte at det ikke skyldes gjerrighet eller grådighet når noen her på forumet protesterer hvis noen andre forlanger blodpriser.

EDIT: Men hvis det ender med syting hver gang du legger ut noe for salg her, kan det ha noe med prisene dine å gjøre. Når du snakker om nypriser som "halvparten av produktets verdi", er det nok noe om tilbud og etterspørsel du ikke helt har fått med deg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#13
Drit i å whine! Jeg trenger to tusen spenn sa jeg! JEG SA DRIT I Å WHINE!



Evt. ikke whine så jævlig sjæl og aksepter markedet og etterspørselen etter "noe jeg får billigere andre steder"(tm)
 
#14
Om man betalte 500,- for 6 mnd. siden så har det mest sannsynlig skjedd noe med prisene siden den gang. Alltid lurt å sjekke hva nypris er idag før man legger ut for salg, da slipper man whining.
Altfor mange som tror de sitter på gull når det i virkeligheten er gråstein.
 
#15
Eller, altfor mange som betaler for mykje for produkter og dermed får sjokk når dei forsøker å selge det videre seinare. Been there, done that.

Kjekt at du ikkje så nåke vondt i meldinga mi, imported_AssD. Meinte berre å være hjelpsom, vettu! :)

Og Houseman, eg tar poenget ditt, og kommentaren min var muligens litt vel på spissen, streng og aktiv kommentering på for høge priser er berre bra.