Diverse spill selges

#1
Diverse spill og TV-series selges

Wii
MySims - 200 kr

360
Viva Pinata/Forza 2 bundle - 100 kr
Unfinitive Undiscovery - 300 kr

PS2
Wild Arms 3 - 75 kr

DS
Rondo of Swords NTSC - 150 kr

PC
Command and Conquer: General Deluxe Edition - 50 kr


TV-serier
Farscape sesong 1(collector's edition, 6-disc) Sone 4. Det fungerte ikke på min Xbox 360. 150 kr.
One Tree Hill sesong 2. Australsk boks(vanlig dvd cover, ikke pappvarianten), sone 4. Det fungerte på min Xbox 360. 150 kr.

Frakt kr 23.


Er interessert i:
Las Vegas sesong 2-4
Heroes sesong 2
Crossing Jordan sesong 1
Wario Land Wii
 
#3
Discene har en del riper. Fikk en error melding etter ti minutters spill på disc 2. Ti minutter er alt jeg har spilt på originalen(brukte en piratkopi mens jeg ventet på at originalen skulle komme i posten) så jeg vet ikke om det fungerer ellers. Forrige eier påstår at det virker, men han sa også at den var så godt som ny. Manualen har vannskader. Du kan få det for 75, betalte godt over dobbelt så mye selv.

Skrev feil nummer på ene Wild Arms. Wild Arms 3 kan du få for 75 og 5 for 175.

DQMJ kan du få for 200.


Jeg har ikke mulighet til å ta bilder desverre.
 
#4
Discene har en del riper. Fikk en error melding etter ti minutters spill på disc 2. Ti minutter er alt jeg har spilt på originalen(brukte en piratkopi mens jeg ventet på at originalen skulle komme i posten) så jeg vet ikke om det fungerer ellers. Forrige eier påstår at det virker, men han sa også at den var så godt som ny. Manualen har vannskader. Du kan få det for 75, betalte godt over dobbelt så mye selv.

Skrev feil nummer på ene Wild Arms. Wild Arms 3 kan du få for 75 og 5 for 175.

DQMJ kan du få for 200.


Jeg har ikke mulighet til å ta bilder desverre.
Jaok, 5-ern kom vel kanskje ikke til Europa? Tar alt jeg nevnte bortsett fra WA3, har det fra før :) 450 inkl. frakt? Ellers er det bare å si ifra om du har andre RPG og NTSC-spill du har tenkt til å selge ;)
 
#8
Woah! Pakkepris? : D

360
Splinter Cell: Double Agent - 50 kr
Halo 3 - 150 kr

PS
Star Ocean: Second Story(i dårlig stand) NTSC - 75 kr

PS2
Wild Arms 5 Limited Edition NTSC - 150 kr

DS
Dragon Quest Monster Joker NTSC - 150 kr

TV-serie
O.C. sesong 3 - 100 kr
 
#18
Selger Farscape sesong 1. Får ikke bruk for den selv fordi hverken 360-en eller PC-en vil spille av dvd-er som er sone 4. Den er helt ny og var pakket inn i plast da jeg fikk den.