Diverse til salgs. Vil ha God of War.

#1
Har følgende til bytte. Kan også selges, men ser helst for meg bytting.

PC:
Half-Life 2

Warcraft 3: The Frozen Throne

Neverwinter Nights


PS2:
Metal Gear Solid 3

Final Fantasy X

Virtua Fighter 4: Evolution

Gradius V


GBA:
Street Fighter Alpha 3

Svart GBA


Minidisc:
Sony NET MD WALKMAN MZ-N505 kjøpt i 2003. Fin til å overføre musikk fra PCen.



Alt av interesse både nye titler/maskiner og retro. Spesielt Castlevania: SotN, Chrono Cross og Xenogears.
 
#2
Er intressert i den svarte GBA-en og spillet Half-Life 2.
Kan du komme med forslag hva jeg må betale for GBA-en, og så se på mitt enme om det er noe spill du har lyst til å bytte mot HL2(PS: har WOW, helt ubrukt)?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#4
Ey, bare en liten obs her. Når du selger HL2, er det bare selve spillet du selger, eller følger CSS med? Altså steam kontoen, som du sikkert har opprettet. Siden man egentlig ikke ska selge sånt videre, når man selv har tatt den i bruk osv..

EDIT: Vel blir jo det samme når man bytter, blir ingen store forandringer der med steam :p Siden den cd-keyen da antakelig allerede er i bruk, så han som eventuelt bytter til seg HL2 fra deg, bare får spilt HL2, og ikke resten. Hvis du da velger og beholde steam kontoen selv osv.. Men men, hakke mere og si om saken :svette:

EDIT Igjen :p

Altså Steam kontoen står jo registrert i ditt brukernavn og e-post, så da må du eventuelt få byttet om det, eller gi han som eventuelt skaffer seg HL2 fra deg osv.. får med passord og brukernavn.

Men man skal helst ikke bytte eller selge sånt vidre, i følge loven. Blir på en måte likt hvis man ska selge Wow eller BF2, MP delen blir så og si ubrukelig, siden koden allerede er i bruk osv..
 
#5
Roy: Som jeg sier i topic, helst bytte. :) Håper du koser deg med HL2.

Edit: Don: Er det ulovlig å selge videre en Steam konto?
 
#6
Don, når man har fått steam passordet og brukernavnet til kontoen så er man rett og slett så smart at man endrer passordet, e-post adresse o.l...

Verre enn det er det ikke. Har solgt et eksemplar av WoW tidligere som også krever en del registrerings tull...
 
#8
Link til emnet ditt. Fant det ikke i stad.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Opprinnelig skrevet av roy_nor@28.09.2005, 19.12
Don, når man har fått steam passordet og brukernavnet til kontoen så er man rett og slett så smart at man endrer passordet, e-post adresse o.l...

Verre enn det er det ikke. Har solgt et eksemplar av WoW tidligere som også krever en del registrerings tull...
264599​
Altså jeg vet godt at det går ann, men det er ikke helt lovelig og gjøre det på den måten :p Men hvem bryr seg nå om regelene hehe.
 
#11
Desverre ikke interessert i PAL GC spill..
 
#12
Lysten på Castlevania: SotN. Noen som vil bytte?
 
#13
MGS3 mot noe av dette?

XBOX
Brute force
CSI
Deus ex
Galleon
Genma Onimusha
Halo
Jet Set Radio Future
Kingdom Under Fire
Rainbow six 3
Star Wars KOTOR
Project Gotham Racing
Project Gotham Racing 2
Splinter Cell
Splinter Cell Pandora Tomorrow
Splinter Cell Chaos Theory
 
#14
Har desverre ikke xbox for øyeblikket...
 
#15
Emne oppdatert. Også lysten på Chrono Cross og Xenogears samt SNES spill.
 
#16
Emne oppdatert igjen. Er lysten på God of War. PAL eller NTSC spiller ingen rolle.
 
#17
Heisann!

Har God of War, PAL, og er litt interessert i HL2. Men GoW betyr litt for meg, så er litt usikker på om jeg vil bytte det bort. Om du vil selge HL2 er jeg interessert i det, eller om du er veldig interessert i GoW er jeg åpen for forslag :)
 
#18
Hva med å enkelt å greit bytte? Er veldig interessert i GOW ja. :)
 
#19
Hehe :doh:
Så akkurat at det jeg skrev ikke var spesielt skarpt i skuffen. Det jeg mente var at jeg er litt usikker på om jeg vil bytte bort GoW, så jeg må tenke litt på det. Evt. om du hadde et annet forslag til et bytte :)

Jo, lurte på en annen ting og, jeg har ikke internett hjemme, men iom at du allerede har satt opp steam-konto osv, er det noen måte å få autentisert det hos meg? Evt. via internett på en annen maskin om jeg kan skrive no autentiseringsnummer e.l.? Er ikke helt inne i det her dessverre :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Du må autentisere filene med Steam-kontoen din, og så kan du sette opp Steam til å kjøre i offline-modus (krever at du kobler til nett én gang). Etter det burde det ikke være noe i veien for å spille offline i heimen.
Angående autentiseringsnummer så er det ikke slik det funker - filene må dekrypteres med nøkler som ligger på Valves servere, dermed er det en prosess som må kjøres over nett istedenfor bare en kode som må tastes inn og sjekkes. Håper det gjorde det litt klarere. :)