[Wii U] Donkey Kong Country: Tropical Freeze

Mopey

チーズ
#4
Årets beste plattformer lanseres på fredag. Fact.

DEE-KAY! DONKEY KONG!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Hadde sannsynligvis kjøpt det selv om det bare var remake av DKR i HD og med mulighet til å spille med ORDENTLIG HÅNDKONTROLL*!

* Uten waggle
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#9
Det er Donkey Kong dag i dag, er det ikke?

Vel det ser ikke sånn ut. Her i Horten har vi tre steder som selger spill. Gamestop, Elkjøp og Expert. Ingen av de nevnte har spillet inne. Jeg sjekka ut internettsidene deres. Expert har det ikke i sortementet sitt, Elkjøp har det på lager i fire butikker, og ingen av Gamestop-butikkene i hele landet har det inne. Jeg håper for GS sin skyld at websidene deres ikke er oppdaterte. For detta er jævlig flaut med tanke på at de bare selger spill.

Nintendo puler oss igjen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#10
Gamestop har internettfilosofi fra 1995:


Ring til nærmeste og hør. Når det er sagt så har de sannsynligvis bare tatt inn én kopi. Så be dem holde den av.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#12
Gåkke, for jeg kjøpte Lego City Undercover i sjåppen for et par uker siden, og det tok hele disken.

Ring til nærmeste og hør. Når det er sagt så har de sannsynligvis bare tatt inn én kopi. Så be dem holde den av.
Nesten riktig. De hadde fått inn to kopier. Begge forhåndsbestilt.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Gå til ei sjappe som selger PC-dill og kjøp en ekstern USB-disk, din niggnugg. En på 500GB holder lenge og alle bør ha en sånn uansett.
Jeg på den annen side vil kjøpe siste Earth Defence Force til PS3 online, men må vente fordi :ras:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Sneik meg av gårde til Hamar og tuska med meg det siste eksemplaret de hadde på den ene sjappa som tok det inn. Snart på tide å slutte med dette tullet.
 
#15
Dette er generasjonen hvor målet er å ikke eie et eneste fysisk spill. Har klart det på Wii U og Vita hittil, men 3DS fikk jeg før e-shoppen var noe særlig. Satser på at Zavvi eller lignende ikke skrur planen min i pompen med tilbudene sine.
 
#17
Erfaringen min fra elkjøp var at de i sjappa sendte inn beskjed sentralt om hvor mange spill de ville ha, så tok gutta sentralt og fordelte dem utifra hvor mange som kom innom. Ikke rent sjelden at det bare kom inn tre-fire kopier av spill fordi opplaget som kom til nårge var relativt lite og de er ganske redde for å ende opp med spill som Prey som man sikkert fortsatt kan finne i tilbudsbøtta rundt om kring for 19 kroner.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#18
Fikk endelig tak i Dånkej Kong på Brio (LEKETØYSBUTIKKEN!!!).

Så langt har jeg bare kommet meg til andre verden, men herregud dette spillet eier. Førsteinntrykket er langt bedre enn hva jeg hadde for Super Mario World (kan det skyldes hypen?). I Super Mario raste jeg gjennom de første verdene uten et eneste problem, og jeg fikk tak i alt etter maks to gjennomganger av hver bane. I dette spillet her? Glem det. Her har jeg dævva en drøss med ganger og ikke klart å fullføre en eneste bane 100%.

Er det bedre enn Mario? Alt for tidlig å si.
Bør du kjøpe det hvis du likte Mario? Du bør ha kjøpt det allerede.
Bør du kjøpe det hvis du ikke likte Mario? Helt klart
Bør du vudere å skaffe deg WiiU på grunn av dette? Absolutt

Har det verdens koseligste musikk? JAAAAAAAAAAAAA :hug:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Den eier. Noe annet som eier er meg, siden jeg akkurat klarte Swinger Flinger med alt av puslebiter og sånt. Det er da det ekstra bonusbrettet på første verden og fy fasan det er vrient. Så var det bare å klare det på Time Trial, da. :brainfuck: