[Wii U] Donkey Kong Country: Tropical Freeze

#21
Nintendos esjappe var den billigste versjonen jeg fant (409,-) og du kunne i tillegg laste ned allerede fra midnatt releaseday. :cool:
 
#24
Det er umulig å oppdrive spillet i nærområdet mitt. Blir mest sannsynlig esjappa, hvis jeg har ledig plass.

E: hadde ledig plass. Laster ned nå. Blir å kose seg i kveld.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Er det dårligere lastetider via ekstern disk? Om ikkje har eg alltids eit par disker eg kan bruke til ting som dette.
Har kjørt omtrent alle spill fra ekstern disk så langt og ikke merka noen problemer med ladetider og sånn. De er altså like ræva uansett.
 
#26
Spillet hakker noe under loadingskjermene, og disse er ganske lange til å være et spill lagra på harddisken (ekke det flashdrive også?!). Super Mario 3D World virker å være et teknisk mer komplisert spill enn DKR: TF, men lastetidene er mye kortere, og så jeg sjekka hdd'en nå, og den spillen er bare 1.3 GB (versus DKR: TF sine 11GB).:eek:
 
#27
Bryr meg pent lite om Nintendo og Wii U, men må innrømme at Donkey Kong er kjedelig å måtte gå glipp av :( Digga DK på SNES og det hadde vært artig å prøvd det nye spillet. Prøvde aldri det DK spillet til N64 heller (kun Goldeneye som gjaldt & Perfect Dark) , gikk jeg glipp av noe der?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#28
Husker det fikk kjekke omtaler, men jeg kom aldri noe særlig inn i det. 2014 eier og kommer til å eie enda mer for Wii U forøvrig så du hadde neppe angra om du kjøpte en. Kan brukes til Wii spill også så du bl.a. kan få spilt Donkey Kong Country Returns hvis du ikke har det allerede.
 
#30
Var ikke klar over at Donkey Kong Country Returns eksisterte engang :hug:
Går det an å spille DKC Returns og det nye med Classic Controller Pro ?
For den store kontrollen med skjerm synes jeg var helt forferdelig å bruke når jeg testa den.

Er fremdeles usikker på om to DKC spill er nok til å rettferdiggjøre innkjøp av Wii U siden Mario/Luigi, Metrioid, Zelda osv er ikke titler som interesserer meg noe særlig. Og multiplattform spill (som knapt eksisterer til Wii U) ser bedre ut på PS4 og PC.
Du sier 2014 kommer til å eie for Wii U. Kommer det ut noen ny IP som ikke er Mario/Luigi/Metroid/Zelda ?

Alternativet blir å plukke opp Wii U på et senere tidspunkt når de omtrent kaster maskinene etter meg, Donkey Kong haster ikke. Billigste maskinen jeg fant var til 2300kr inkludert frakt. Og så koster DCK spilla sikkert noen hundrelapper per stk. Blir fort 1500kr per DKC spill det :psyduck:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#31
Heh! DKC Returns må du spille med waggle-helvete, som er hvorfor jeg spilte det én gang og så bytta det. Spill det på 3DS istedet.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#33
Begge to, altså?

Er kanskje bare Smash Bros og Mario Kart som gjenstår å glede seg til nå? Sammen med DKC og Mario 3D World var det mer enn nok grunn til å eie en Wii U for meg, men hvis man ikke liker Mario (som er som å ikke like oksygen, men nevermind) ser jeg jo at det kanskje ikke er like aktuellt.

DERIMOT, hvis du ikke hadde Wii heller så kjøper du Wii U på flekken så du kan catche opp med en generasjon av godspill.

Edit: OK, så er mange av godspilla til Wii også Nintendo-serier, men hvem faen liker ikke det, da? :(