Donkey Konga Jungle Beat

#1
Vel.. Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg dette spillet, siden det virker svært interessant. Jeg elsker innovative spill, som skiller seg ut fra mengden. Derfor lurer jeg på om det er verdt pengene - Ble ganske skeptisk etter at jeg leste anmeldelsen på Gamer.no. Ellers kan tråden brukes til diskusjon om Donkey Konga generelt.

Og til dere "Iik, jævla n00b dette emnet finnes fra før!!!111 det finnes noe som heter 'søk' ", så søkte jeg faktisk. Men jeg gidder ikke å bumpe opp eldgamle emner. Jeg laget like gjerne et nytt.

Jeg har forresten aldri prøvd et eneste Donkey Konga spill. Noe jeg ergrer meg over, ettersom det ser så utrolig morsomt ut. Kan hende at jeg kjøper Donkey Konga 1 (eller 2? (dersom det finnes)) i samme slengen.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Etter det jeg har hørt har DK 1 masse remixer av gamle Nintendo låter mens 2 stort sett bare er masete nu metal og annet skit. Vet klart hvilken jeg ville valgt.
 
#7
Jungle Beat er ett skikkelig friskt pust i samlingen, kul måte å spille på spør du meg.
Dog ikke særlig langt, men synes det er scthiilig jeg.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#8
Går ut ifra at dere vet at Donkey Kong Jungle Beat og Donkey Konga er to ganske forskjellige spill.

I Donkey Konga spiller man i takt med musikk, mens Donkey Kong Jungle Beat er et slags plattform spill der man sloss mot fiender og skal samle bananer o.l.

Alle er forøvrig moro, men Jungle Beat er hysterisk til tider.

Mer info her:
Donkey Kong Jungle Beat
Donkey Konga
Donkey Konga 2
Donkey Konga 3
 
#9
Opprinnelig skrevet av Scary Paladin@31.07.2005, 01.51
Går ut ifra at dere vet at Donkey Kong Jungle Beat og Donkey Konga er to ganske forskjellige spill.
246763​
Det er jeg selvsagt fult klar over.

Både Donkey Konga og Jungle Beat kan kjøpes veldig billig i gamezone med trommer, så jeg tror jeg bestiller det der - Med mindre jeg finner det for billigere mens jeg er en tur i Trondheim.
 
#10
Jungle Beat er vert pengene. det har en fin grafikk og er ikke sånn at du runner det på 2 timer. Kjøp deg det. du vil ikke angre. :tommelopp: Jeg har selv kjøpt meg det.. jeg spiller det omtrent hele tiden. :kul:
 
#11
Jungle Beat er vert pengene. det har en fin grafikk og er ikke sånn at du runner det på 2 timer. Kjøp deg det. du vil ikke angre.  Jeg har selv kjøpt meg det.. jeg spiller det omtrent hele tiden. 
Donky Kong Jungle Beat er vel egentlig et spill som "du runner på 2 timer" som du så fint sa...Det er et klassisk platform spill hvor du spretter rundt og samler bananer.
 
#12
Det er jo ikke alle som speed runner ting heller da.
bossene kan bli litt vriene av og til. Men, du klarer sikkert og runne det på en
dag hvis det virkelig er det du brenner for. :tommelopp:
 

MadCow

Lokal moderator
#13
Kjøpte meg Donkey Konga 2 for noen dager siden, og har kommet meg igjennom Donkey Konga 1. For de som lurer, så vil jeg virkelig anbefale å kjøpe et av disse spillene. Det er skikkelig gøy når du begynner å få taket på det :)
Synes både 1-ern og 2-ern er bra, men minigames'a virker noe bedre i 2-ern pluss at det virker litt mer gjennomført.
 
#14
Jeg synes så absolutt du burde velge Donkey Konga 2,
på grunn av den enorme mengden sanger det har i forhold
til 1'ern.

3'en har jeg ikke fått spilt så mye, og siden jeg bare har det på japansk
(det er ikke kommet i PAL versjon ennå så vidt jeg vet),
og siden alle sangene der er på japansk er det ikke så utrolig
underholdende :p

Donkey Kong: Jungle Beat er og et fantastisk bra spill,
men jeg ville kjøpt Donkey Konga først.

Det kommer mest ann på om du er villig til å punge ut noe ekstra
for flere trommer, og om du liker å spille multiplayerspill
(selvsagt går det helt fint å spille med vanlig kontroll),
eller om du vil spille 1-player spill.
 
#15
Jeg har Donkey Konga (1) og Jungle Beat , begge er helt geniale spill men jeg synes at Donkey konga blir kjedlig ganske fort. Donkey Konga er kansje det beste fest spillet (hvis du har mange bongos) :D
 
#17
Vet du i det hele tatt hva Donket Kong Jungle Beat er? Det er ikke det at DK er med, men måten man spiller på som er bra med spillet.