Donkey Konga tromme til GC

#1
Hei
Jeg skal flytte og tenkte at kanskje Donkey Konga trommene ikke skal flytte sammen med meg hvis noen er interesserte. Spillet Junglebeat (japansk versjon) følger med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Vel, er trommene i god stand? Og hvor mye kunne du tenkt deg for dem?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Jeg gir deg 100 spenn inkl. frakt!

(Fungerer like greit på en Wii, rait?)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#5
100 kroner inkludert frakt vil gi eddie en profitt på ca. minus 50 kroner. Det fant jeg ut da jeg prøvde å selge mine bongotrommer.
 
#6
Trommene er i veldig god stand ja. Lite brukt, men jeg har ikek originalesken. Går ut ifra at de skal fungere like bra til wii, men har ikke noe info om det. Er jo vanlig GC kontroll tilkobling. Kan ikke skjønne at det vil koste 150 kroner i frakt, de veier da ikke så mye..? uansett en 50-100 kroner pluss frakt er greit. Gidder ikke å tape penger på å sende de :p

*mente pluss frakt, for vil som sagt ikke risikere å tape penger
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Kan bekrefte at de fungerer på Wii (har testa hos vår venn oerhört, eller i det minste sett på mens Alex testa). Du får ta dem hvis du vil ha dem justin, kom på at bryllup ikke er gratis her. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
50 pluss frakt da! Med mindre frakten blir på over 100 spenn. Har en Wii freeloader, men den funker kanskje ikke på jap GC bongotrommespillet... Men et slikt bør jeg vil finne rimelig.
 
#10
Ja da går den vel til retrosondre da =) Sender du meg adressen din på melding så skal jeg stikke innom posten i morgen og sende
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#11
Gidder du å si i tråden hva frakta kom på? Så vet jeg hva jeg skal ta for mine bongoer (i originaleske).
 
#12
Hei
Spørs litt hvordan du velger å sende trommene. Jeg fikk kjøpt en stor bobleplast konvolutt som jeg fikk plass i trommene i. Da kostet fraktet 55 kroner tror jeg det var. I En norgespakke hadde det vært veldig dyrt men du kan jo prøve å pakke den inn i litt bobleplast og slik og putte på frimerker.