Donkey Konga

Dukie

nice girl
#1
Nintendo har gjort det igjen, dem bekfrefter at et partyspill er kvalitetsvare når det står en Nintendologo på spillet.

Spilte Donkey Konga igår, det var så sinnsykt kult!
Kort fortalt så går det ut på å slå trommer alá Guituar Freaks eller DDR.

Det var mye kult musikk også, Mario Bros på elgitar, Ayumi Hamasaki, gamle storhits osv.

MarioParty, MarioGolf og spessielt MarioCart er så utrolig moro om vi er mimium fire spillere, noe som vi var igår.
Kjøp dette spillet, det er dritfet!
 
#2
Jeg har ikke Gamecube..... :ehm...:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#3
Jeg har, og skal vurdere det, siden du sier det er så fett. :)

EDIT: Har sett bilder nå. Saken er avgjort. :tommelopp:
 
#5
Opprinnelig skrevet av Cybermjau@21.08.2004, 11.27
Jeg har, og skal vurdere det, siden du sier det er så fett. :)

EDIT: Har sett bilder nå. Saken er avgjort. :tommelopp:
90832​

JAAAA!
dette skal spilles MYE!
og det vet du! :D
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#6
Opprinnelig skrevet av Talibanan+21.08.2004, 12.31-->
<!--QuoteBegin-Cybermjau
@21.08.2004, 11.27
Jeg har, og skal vurdere det, siden du sier det er så fett. :)

EDIT: Har sett bilder nå. Saken er avgjort. :tommelopp:
90832​
JAAAA!
dette skal spilles MYE!
og det vet du! :D
90835​
[/b]
Ich weiss...Das ich ganz heiss ist... :kul:
 
#8
Jeg skal jammen meg si meg enig med deg der , Duke.
Spillet er muligens det beste partyspillet jeg noensinne har spilt.
Super Mario Bros sangen + 4 trommer = Jævla morro :totomleropp:
2'eren er også like bra IMO , og Donkey Konga Jungle Beat vil kansje bli en Mario Party 2-killer.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@21.08.2004, 13.08
Hvor mye koster en tromme? Like mye som en kontroller, eller?
90856​
På DVDBoxOffice koster en tromme $49.95 CAD, ca. 250-260 NOK. Vil regne med at den kan komme på 350-400 NOK i Norge. Spillet selges med én tromme for ca. samme pris av hva et vanlig spill koster.
 
#13
Jeg digger spill som Singstar, så hvis dette er like bra (noe jeg har stor tro på siden det er Namco som står bak) så skal det kjøpes inn + et ekstra sett med trommer :tommelopp:
 
#14
er egentlig mulighetene så mange da?

det er jo bare clap, left beat og right beat som gjelder. ikke så mye forksjelig veriasjon om jeg tenker meg om. Har ennå ikke prøvd spillet, regner med å kjøpe det etterhvert.
 
#15
Tror jeg kommer til å kjøpe dette, hovedsaklig for multiplayer. Til dere som har prøvd det: er det noe særlig i singleplayer?
 
#16
noe jeg har stor tro på siden det er Namco som står bak
Ikke helt riktig, Namco har hjulpet med å utvikle trommene, trommene er for øvrig utrolig sensetive, jeg slapp en fjert og du vil ikke tro at trommene registrerte det! Gutti satt og klappet på sine trommer, til og med dét registrerte trommene mine.

Til dere som har prøvd det: er det noe særlig i singleplayer?
Næææh, du kan da øve, men spillet er hovedsakelig partyspill, det er så jææævlig kult å spille det med flere.

er egentlig mulighetene så mange da?
Digger du DDR så digger du dette her, fordi du må tromme og klappe noe så jævlig fort etterhvert.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#17
Aah. Når jeg går til anskaffelse av Donkey Konga, kommer det nok til å bli noen spillkvelder med gutta. :kul:
 
#18
Spillet er dødsmorro, spesielt de "battle sekvensene" som kommer på slutten av hver sang i Battle Mode. Morro var det at Utada Hikaru og Hamasaki Ayumi hadde bidratt med sanger og. Utada med Colors og Hamasaki med Fly High.

Duke, vi må klaske trommer snart igjen! :tommelopp:
 
#19
Dette spillet skal høyst sannsynligst inn. Litt kjipt at det enda ikke er kommet til Europa, når Japsene allerede har fått en nr. to. Men det har kommet ut i Amerika, eller??
 
#20
Opprinnelig skrevet av Ghaz@22.08.2004, 22.36
Dette spillet skal høyst sannsynligst inn. Litt kjipt at det enda ikke er kommet til Europa, når Japsene allerede har fått en nr. to. Men det har kommet ut i Amerika, eller??
91684​
Nord-Amerikansk lanseringsdato: 27. september
Europeisk lanseringsdato: 15. oktober