Donkey Konga!

Kleevah

Livsfarlig amatør
#21
Spilte som nevnt tidligere en god del multiplayer med gutta i dag. Hadde bare en bongo-kontroll uheldigvis, men vi bytta på tur og orden. Responsen var iaff knallgod, alle likte spillet godt og kunne tenke seg å spille oftere. Ja, tilogmed Mario Kart ble nedproritert over konga på slutten. :D

A+ partyspill i hverfall, selv uten 4 bongoer!
 
#22
Kongespill. Satt 6 stykker og spilte i helga. 22-23 år. Blanda kjønn.

Kan ikke fatte at man kan synes det er lett med tromma på gorilla. Synes det er vanskelig på sjimpanse jeg. Med håndkontroll er det lettere.

Uansett. Vi hadde en veldig artig kveld. Glemte og dra på byn til og med.

Boco
 
#23
Det var egentlig heilt greit. Prøvde det på en butikk med mange småunger rundt meg. Heldigvis skremte Jack Daniels ånda mi fra nattas "sosialiteter" vekk et mesteparten av dem.

Jeg la også merke til at trommene krediterte enkelt slag og dobbelslag likt, det ødelegger alle ferdighets incentiver, desverre.
 
#27
Ja, det er kanskje tåpelig, men hvis man i det hele tatt jukser på den måten, så er man ikke verdig å eie noen spill.
 
#28
hvorfor skal man ikke? det er mye kjedeligere, sant, jeg prøver mitt beste på å unngå det selv, men et produkt fra nintendo skal ikke være "uferdig".
 
#29
Ja, der kan jeg si meg enig.

Da for man bare håpe på at de får fikset dette problemet i to'ern.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Excelsion@30.10.2004, 15.15
Muh, trommene kosta 399,- på Spiderman i Stavanger :(
127170​

Lønner seg nesten for meg og kjøpe inn det de har av trommer her i Fredrikstad og selge videre for 299,- da jo ;-)

Boco
 
#34
å.... Fredrikstad :)
Da blir det vel en tur dit da.


Er enig med deg haggar.

Men det er allikevel et veldig bra party-spill,
og det var grunnen til at jeg kjøpte det.


Bare lurte på de blå myntene.
Er det bare tilfeldig når de kommer?
Har bare fått 2-3 stk.
 
#35
Blå mynter på great kanskje, eller motsatt, blå på ok. Vet ikke helt jeg, spiller ikke spillet så mye i singleplayer, så jeg har ikke fått testa det helt.
 
#36
Er ikke noe bestemt på hver ok eller great, men plutselig bare kommer de.

Har også hatt et lite uhelll med trommene mine.
Den datt i bakken en gang og slutta å funke, men etter ett eller to minutter funka alt like bra igjen. Hva er det for noe?

Har ikke hatt noen problemer etterpå.