Doom 3: Ressurection of evil

#1
Så hva synes folk om spillet?
Jeg føler grafikken fortsatt er like imponerende som den var da den kom ut, bare synd at maskinvaren min ikke holder ut. Historien går raskere, uten en lang og kjedelig tur rundt forskningsstedet. Grappleren er (til tross for at det er en HL2 kopi) flott å bruke, selv om omgivelsene ikke er like interaktive som i HL2, spesielt tilfredstillende er det å stoppe ildkuler fra Imps i lufta og hive dem tilbake på eieren. Doublebarralled shotgun er også trivelig. ^_^
I tillegg liker jeg de nye monstrene, akkurat så skummel som de burde være.
 
#2
en ting jeg lurer på angående RoE..

må man ha Doom3 for å kjøre RoE?
og hvor mye koster RoE?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Ja, og 299 på Elkjip.
 
#4
Jeg må bare si det Yetipants, å høre på musikk mens man ser på avataren din er fengende.
 
#5
Jeg har ikke stort å si om dette siden jeg ikke har/kommer til å kjøpe det. Ble så skuffet av Doom3 når det bare spytta ut monstre så det ikke var skummelt lenger <_< Redselen bla byttet ut med panikk og ergelse over å ha sløst vekk all ammo :svette: Men hvis noen gidder å komme med en posetiv omtale om spillet så kan det være jeg bruker mine surt tjente penger på atter en runde med monstre kombinert med hagle :) Blod vil se blod! BLOD SIER JEG! :djevel:
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Fool me once shame on... us. Fool me twice shame on... uhm... eh...

Men det må prøves lell.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
...Bortsett fra at de ikke gjør det, og at Resurrection of Evil koster 299 spenn der også.
Auda! :D
 
#9
Opprinnelig skrevet av Yetipants@09.04.2005, 10.33
...Bortsett fra at de ikke gjør det, og at Resurrection of Evil koster 299 spenn der også.
Auda! :D
204479​
Kanskje han bare mente Doom 3, for det koster 189kr på CDON.com.
Rart. :blunk: