Doom 3

Finnes det en Doom 3 demo ute enda?
Vil ikke kaste bort penga, siden jeg ikke er sikker på hvordan Radeon 9600 SE kommer til å reagere.

Halky

Veteran bruker ;)
Okey hvor stort er egenlig DOOM 3? Jeg har nå vært i Helvete 1 gang! Og har nå kommet meg til Carvern Area 1. Er det langt igjen til slutten? :p Jeg må også innrøme at jeg bruker coder eller bare en da. Som er Gode mode. Siden jeg nå bare spiller for og nå slutten. Syns det begynner og bli litt kjedelig. Siden det er mase repate hele tiden omtrent.

Er det rart du blir lei. Med GOD mode så får du vel ikke akkurat noen utfordring, gjør du vel? Bare løp og drep og drit i å tenk strategi?

Omtrent som å sitte å spille GTA og kjøre frem og tilbake i byen hele tiden og si at du er lei spillet etterpå. Bruk spillet riktig, så vil du få mer glede av det vet du.

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@13.08.2004, 02.53
Er det rart du blir lei. Med GOD mode så får du vel ikke akkurat noen utfordring, gjør du vel? Bare løp og drep og drit i å tenk strategi?

Omtrent som å sitte å spille GTA og kjøre frem og tilbake i byen hele tiden og si at du er lei spillet etterpå. Bruk spillet riktig, så vil du få mer glede av det vet du.
86586​

Hehe, brukte det bare etter at jeg kom til han første store bossen i helvete da. Og han sleit jeg en del med, så da fant jeg frem koden. Og nå er jeg ikke ute etter noen utforedering. Siden jeg syns jeg ikke fikk det heller tidligere i spillet. Og siden jeg nå kun spiller for og komme i mål rask. Så er det lenge igjen til jeg er i mål?

Halky

Veteran bruker ;)
Å herregud da magicollie! jeg cheater bestemt, siden jeg vil komme meg gjennom spillet fortest mulig. Og det gjør man da fortere når man cheater. Siden jeg allerede begynner og bli temmelig lei spillet, siden det er altfor ensformig og dessuten så er historien i spillet temmelig tynn :p

Lodin

Der Waaaah
Ok, er er noe intresant. En fyrs første prosjekt i å konvertere Doom 1 og 2 maps til den nye enginen. Selvom denne greia er ekstremt røff, mangler de fleste pickups og nøkler så viser det alikevel at det finnes potensiale i Doom 3 modding.

Uten mer oppstyr gir jeg dere herved første banen fra Doom 2. Pakk ut filene i doom3\base\maps og skriv "map doom2_1" i consolen (CTRL ALT | for å åpne).

Ser kult ut. Tror jeg skal spille gjennom førstebanen til Doom 2 først, for så å sammenligne.

Nå har jeg kommet til bane nummer 13-Monorail. Vet noen hvor mange baner jeg har igjen?

C

Crizpy

Gjest
Jeg trukke den fikk vondt... Det så bare jævlig komisk ut.

Redigert: du ser samma bikja som kozer seg med et skateboard i denne filmen skatedog

Jeg var trøtt som fy, så jeg hold på å le meg ihjel da jeg s¨den :ler:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Whee, Facility fra GoldenEye:

Hentes her, og plasseres i "base" mappen. (endre filendelsen fra .zip til .pk4)

Facility er jo en av mine største favoritter gjennom tidene! Weee.