Doom 3

Opprinnelig skrevet av Toz+23.08.2004, 21.37-->
Opprinnelig skrevet av znaak@03.08.2004, 22.26
<!--QuoteBegin-Zythius
@03.08.2004, 21.30
Hvorfor det, Znaak? Hvilket skjermkort har du?
82675​

Jeg har et Radeon 9600PRo skjermkort. Jeg vet ikke hva som er galt med skjermkortet, men nesten hver gang jeg spiller et spill så blir plutselig skjermen min helt svart. Og jeg kan ikke gjøre annet enn å skru av datamaskinen. Onkelen min har det samme skjermkortet som jeg har, og han har akkurat det samme problemet.
Jeg spurte Komplett.no (der jeg kjøpte skermkortet) om hva som kunne være galt. Det kunne de ikke svare på. Det eneste jeg kunne gjøre var å sende inn hele dataen min til dem. Det har ikke jeg mye lyst til å gjøre.
82704​
har du de nyeste catalyst driverne?
tror muligens det fikser hele problemet for deg...
92207​
[/b]
Hvor finner jeg driveren?
er desperat, kjøpte spillet i dag! >_<

Edit: problem løst, np ;)
 
HVORFOR I HELVETTE MÅ DET KOMME EN SÅ JÆVELIG SKUMMEL LYD NÅR MAN PLUKKER OPP EN BODY-ARMOUR
 
der har du altfor sinnsykt rett amigo :ler: body armour er fæle greier, er det jeg alltid har sagt

spillet er veldig skummelt den første (ihvertfall) timen, og for full effekt må du selvfølgelig gjøre som det står inne på en liten lapp som følger med "manual"

"A note of caution: DOOM 3 is a terrifying sci-fi horror game experience, it is not recommended for the cowardly or the faint of heart. However, for those who dare to face DOOM 3 as it was intended; LOCK YOUR DOOR, TURN OFF THE LIGHTS.
AND TURN UP YOUR SOUND.

Enjoy DOOM 3.


Synes jeg har hørt noe lignende før? eller er det bare meg :p
 
C

Crizpy

Gjest
Er det bare jeg som synes det "Å FAEN, SÅ SKREMT JEG BLE!!!!" er oppskrytt som faen?
Bare jeg som ikke finner spille skremmende?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hmm. Jeg småskvatt et par ganger. Den eneste gangen jeg skvatt skikkelig var når moren min åpnet døren til rommet mitt uten å banke på. :p
Skremt ble jeg dessverre aldri. :(
 
asso.

Valgerd er rene marerittet, hu kan ikke bli sammenliknet med noe som helst...
 
Bare tenk hvis hu hadde fått innvilget et forslag om å bannlyse alle spill som inneholder våpen, blasfemi, banning, blod, eller noen form for død i det hele tatt, her i Norge?

DÅ, hadde jeg blitt skremt.
 
Kjøpte meg spillet for noen uker siden og jeg må si at jeg er veldig imponert.
Tar veldig mye ressurser, det merkes på pc'en.
Kjører på 800*640 oppløsning og medium detaljer for best mulig spilleffekt.

AMD Athlon™XP 2600 +
1,91 GHz, 512 mb RAM
ATI Radeon 9600
:tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av blindman@06.10.2004, 20.38
Det var ikke så vanskelig å runde heller.
113286​
Uff... det 21. århundrets spill i et nøtteskall. (Hvis du skal skryte av et spill, burde du ikke nevne at det er lett å runde. :tommelned:)
 
Hva med å gjør noe så orginalt som å stille på vanskelighetsgraden? :confused: Da tror jeg at det skal bli vanskeligere... eller tar jeg feil.

Ellr har min fulle sans for logikk gått i oppløsning da jeg prøvde DOOM3 demoen min på hard...(eller hadde de et annet fancy ord for det?)...
 
recruit, marine, veteran og nightmare