Doom 4 annonsert, husk flashlight og max brightness!

sheriffen

humre humre
:spider: http://www.joystiq.com/2008/05/07/doom-4-announced-id-software-hiring/ :spider:

Doom 3 var ganske kult, selv om det stort sett gikk ut på å vandre rundt i bekmørket å høre på ufine lyder. Husker jeg skrudde opp brightnessen på skjermen min sånn at det skulle bli lettere å se hva som foregikk :D

Doom 3 var også temmelig skummelt, skvatt unna temmelig mange ganger. Spesielt den gangen jeg spilte midt på natta og en jævla KATTE vandra inn igjennom det åpne vinduet mitt. Herrejesus jeg trodde jeg skulle daue da.

Artig at du skulle nevne katta. Satt selv å spilte Doom3 på rommet mitt, da den dumme katta hoppet opp på tastaturet mitt. Og etter det spilte jeg aldri mer Doom3. Hadde bare spilt i 10 min ca. men faen å jeg skvatt da det skadedyret spratt opp på hånda mi.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Artig at du skulle nevne katta. Satt selv å spilte Doom3 på rommet mitt, da den dumme katta hoppet opp på tastaturet mitt. Og etter det spilte jeg aldri mer Doom3. Hadde bare spilt i 10 min ca. men faen å jeg skvatt da det skadedyret spratt opp på hånda mi.

Doom serien har vel forsåvidt utspilt sin rolle som samfunnsrefser. Kunne vi ikke heller fått Rise of the Triads 2 :guns:

Doom 3 var ikke så ille. Det eneste man må huske på er å ikke stoppe og tro det er noe rundt hjørnet. Det er alltid noe rundt hjørnet, det er derfor du skal gi styggingen som lurker en saftig dose hagl. Stresser man forover i det spillet har man rett og slett ikke tid til å bli redd. Hører du en lyd, så bare løp på og tenk heller på at det faktisk er noe der, enn at det KANSKJE er noe der.

Uansett, Doom 4 kan bli moro det. Selvom Doom 3 er skikkelig slemt og uorginalt, kan 4 sikkert bli bra. Forhåpentligvis drar de litt inspirasjon av HL2:ep2