[Multi] Dragon Age Inquisition: Fortsatt dårligere enn Dragon Age 1.

#1
Dragon Age 3 kommer enten du liker det eller ikke og det er ikke noe vi kan gjøre for å stoppe det. Når kommer det? Vi vet ikke. Vi vet bare at det kommer. Blir det DLC? Fra dag 0 - BOOM. Hva handler det om? Bryr vi oss? Blir det store dataanimerte pupper og sex-cutscenes? Forhåpentligvis. Kan du importere saven fra de gamle spillene? Sikkert. Vil det gjøre noen forskjell? Neppe. Hvor mange ulike huler blir det denne gangen? 3. Hvor mange timer må vi bruke i de jævla dvergegruvene? Over 9000. Hvor mange ulike slutter og moralske valg kommer det til å være? 1. Men de kommer til å si at det er over 27. Kommer vi alle til å kjøpe det på releasedagen og alle DLCene samtidig? Selvfølgelig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#3
Gav aldri Dragon Age en sjanse, gadd hvertfall ikke gi Dragon Age 2 en sjanse, ikke faen om jeg gir Dragon Age 3 en sjanse.
Det holder med et Bioware-spill i samlinga jeg aldri får fullført (mass effect 3)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Skippa dag 1-DLC-en i DA2, skipper det nok i dette spillet og, selv om den sikkert kommer til å være noe ala "starting weapons pack, US$10".

Jeg mener fortsatt at den eneste måten de kan redde serien er å la deg spille som både helten du lagde i DA1 og 2.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Kommer dessverre til å anskaffe dette. Believer!
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Vel storyen er ifølge no brukerundersøkelser flere folk har tatt at demoner har begynt å åpne masse gates for invasjon ala Oblivion. Man spiller en inkvisitør som skal reise rundt å verve folk til organisasjonen sin. Ikke bare bygger man opp et party, men det har og no greier ala Mass Effect 3 hvor man skaffer seg en hær man diller rundt med. Eller no. Ryktes og at det har no coop.
Jeg bryr meg ærlig talt ikke mye.
 

demake

Seksuelt godteri
#7
Vil ikke ha.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Minner meg på at jeg kanskje burde gi Dragon Age 2 en sjanse til. Spilte ferdig tutorialen og begynte nesten å grine da jeg så hvor uendelig møkkakjip den første byen så ut, selv med hi-res-teksturpatch.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Vitsen er at det er den ENESTE byen, ikke sant?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#11
Ja. Det er ikke en spesielt god vits. :(

Men i det minste får du se den i flere forskjellige årstall, hvor de samme NPC-ene fortsatt står på samme sted, og likene du forlot i vertshuset fortsatt ligger der mange år etter.
 
#13
Drømmer om DA:O/A. Mhm. Men det kommer sikkert til å suge. <_<
 

Jante

privileged CIS shitlord
#19
Det skal ikke så mye til for at dette blir et bedre spill en DA2, men kommer jeg til å gidde det da?