Huff dette kommer til å bli kort jeg eier ikke formulerings evner :sprø:
Disclaimer: Dette er det første JRPGet jeg virkelig har satt meg inn i
Jeg er jeg godt å vel cirkus 35 timer inne i Dragon Quest 8 ett JRPG produsert/utvikley av Square Enix og Level 5. Historien er standar JRPG, Konge/Prins/Prinsesse blir forvist/kastet/ut fra kongedømme sitt av en ond trollmann. Og slår seg sammen med ett reisefølge for å overvinne denne onde trollmannen. Eneste forskjellen i DQ 8 er at helten var livakten til kongen og ikke en random omreisende. Krakterene og mosterne i spillet er designet av Akira Toriyama mannen bak Dragon Ball, mye av den syke/perverse humoren fra Dragon Ball dukker opp i spillet i form av spesial angrep som puff puff (titty flashing som stunner motstanderne) og gamle menn som ser ut som den persverse læremesteren til Goku, hoved personene fra venstre til høyre
Yangus, Helten, Jessica og Angelo. Spillet er enkelt å sette seg inn i og inneholder ingen kompliserte menyer *host sphere grid host junktion* det eneste negativet jeg har å si er at det er veldig vansklig å skjønne hvem sin tur det er når du sloss, siden det går etter hvem som har minst hp som slår først av de i party'et ditt. Og annen ting jeg ikke liker er at det virker veldig random hvilke magier du lærer siden det går på lvl og ikke på hvilken staff eller hvilken magisk ring du har satt på mage karakteren din
ps voice actingen er SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSYKT bra
Disclaimer: Dette er det første JRPGet jeg virkelig har satt meg inn i

Jeg er jeg godt å vel cirkus 35 timer inne i Dragon Quest 8 ett JRPG produsert/utvikley av Square Enix og Level 5. Historien er standar JRPG, Konge/Prins/Prinsesse blir forvist/kastet/ut fra kongedømme sitt av en ond trollmann. Og slår seg sammen med ett reisefølge for å overvinne denne onde trollmannen. Eneste forskjellen i DQ 8 er at helten var livakten til kongen og ikke en random omreisende. Krakterene og mosterne i spillet er designet av Akira Toriyama mannen bak Dragon Ball, mye av den syke/perverse humoren fra Dragon Ball dukker opp i spillet i form av spesial angrep som puff puff (titty flashing som stunner motstanderne) og gamle menn som ser ut som den persverse læremesteren til Goku, hoved personene fra venstre til høyre

ps voice actingen er SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSYKT bra