Drakengard

Drakenguard er et spill fra squareenix som kommer til Ps2 til fredag er det noen som vet om det er bra?

M

Mitt navn var Ace

Gjest
Jeg var veldig gira på det første gang jeg så det, men nå begynner jeg å bli litt skeptisk.

Square har ikke skuffet meg noe særlig før (utenom UnlimitedSaga :kvalm: )
så jeg skal sjekke det.

Jeg er veldig imponert over hvor mange teams som har vært med på å lage DrakenGard bla. et AceCombat team, et ResidentEvil team, et eller annent som jeg ikke husker og selvfølgelig et Square team :D

Jeg tror nok at jeg satser på KillZone isteden for, men det er jo bare min mening :p

Jeg har sluttet å glede meg over det meste som Square lager til Playstation 2 for tiden. Det eneste er vel Dirge of Cerberus som virker litt intressant ut, men jeg ser egentlig mer frem til all den snaksen de lager for DS'en istedet. :mrgreen:

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@28.10.2004, 18.14
Har hørt rykter at DoC ikke kommer til å se snutten av europa eller amerika
126275​
Joda, de har jo sagt at det kommer i slutten av 2005 da..

Men hvem veit..

Jeg syntes Drakenguard var et helt ok spill... Ikke så bra, men heller ikke så dårlig.

Opprinnelig skrevet av Moritsune@07.11.2004, 13.40
Jeg syntes Drakenguard var et helt ok spill... Ikke så bra, men heller ikke så dårlig.
131311​
Jeg synes spillet var drit kult i begynnelsen, med mye bra slakt og sånn, men halvveis inn i spillet gikk drakeguard meg på nervene...