Dreamfall

Jo, men Zoë er hovedpersonen. April og Kian (tror jeg han het) er også spillbare, men ikke i like stor grad som Zoë.

Har jeg gått glipp av noe stort hvis jeg ikke har spilt eneren? :flau: Sett at jeg skulle kjøpe det, hvilken versjon anbefaler dere? Den norske eller engelske?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Den norske, selv om den kan være tricky å få tak i pr. idag. Det er virkelig et nydelig spill. :tommelopp:

Med mange artbare karakterer. Hvem glemmer vel slasken Zack, mystiske Cortez eller den lesbiske huseieren? For ikke å snakke om Per Christian Ellefsen som den ravnen :D
(Het ikke ravnen Ravn, forresten? Altfor lenge siden jeg spilte det nå.)

Dagbladet hadde nettmøte med FunCom idag. Der svarte de på alt fra jobb mulighter i firmaet, AO og Nintendo DS støtte.

Check it out! :tommelopp:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@01.09.2004, 21.51
(Het ikke ravnen Ravn, forresten? Altfor lenge siden jeg spilte det nå.)
96768​
Jo, men jeg mener han hadde et langt mer komplisert navn som han ikke brukte.

prøvde demoen av av "Den lengste reisen" nå, på norks vel å merke :tommelopp: . Det er jo et bra spill.

tror jeg vil satse på "Drømmefall".

Vi som er nordmenn må jo si "Drømmefall" og ikke "Dreamfall". :p

Japp, "Drømmefall" klinger dessuten mye bedre :)

Opprinnelig skrevet av Dagbladet tett på nett-sak
Dreamfall

Har dere noen lanseringsdato for Dreamfall? Blir det online-mulighet der?
Innsendt av: dot.com

Det skal launches kvartal 4 2004 =)

JØrgen, Funcom
Dette var vel en lite barsk feil? Skal stå 2005, regner jeg med?

Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@01.09.2004, 21.27
Japp, "Drømmefall" klinger dessuten mye bedre :)

Opprinnelig skrevet av Dagbladet tett på nett-sak
Dreamfall

Har dere noen lanseringsdato for Dreamfall? Blir det online-mulighet der?
Innsendt av: dot.com

Det skal launches kvartal 4 2004 =)

JØrgen, Funcom
Dette var vel en lite barsk feil? Skal stå 2005, regner jeg med?
96782​
Håper ikke det egentlig

Lodin

Der Waaaah
Er svakt skeptisk til DF. Ikke bra å gå vekk fra det klassiske adventure formatet bare for å selge flere kopier.
Får håpe jeg tar feil.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bah, de har jo nevnt Shenmue som inspirasjon, og det angriper hjernen min slik at det automatisk virker positivt. Ellers må jeg nok ærlig inrømme at jeg syntes pek-og-klikk var litt "feil" enkelte steder i spillet.

Nintendo DS støtte?

Heisann!

Spill Norge skal være glad for at dere eksisterer, bra å se at kreative krefter fra Norge gjør det bra ute i verden. Det gir oss andre som sitter med egene spilldrømmer et håp!

Men så til spørsmålet mitt. Dere som har så mange kreative personer i firmaet må vel ha vurdert å støtte Nintendo DS, og samtidig klekt ut noen ideer om hvordan dere skal utnytte maskinens muligheter?
Innsendt av: Geir

Takk for ros!

Nintendo DS ser og ER veldig spennende, men vi har foreløpig ingen planer om å lage spill for den. Vi er imidlertid på full fart inn i konsollmarkedet igjen. Vi får ta de først, og så se hva vi gjør på håndholdt fronten senere nå som PSP også kommer
JØrgen. Funcom

Får håpe de forandrer mening. De kunne jo f.eks. portet "Den Lengste Reisen" til DS. Jeg hadde garantert kjøpt det!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hømm... trodde fuglen bare het Fugl, jeg. Det "andre navnet" var vel noe ala "Den jævla drittfuggern", tror jeg. ;)