Driv3r kjem med ekstrainnhald til PC-versjonen

#1
"Driv3r skulle egentlig ha blitt lansert på PC kort tid etter konsollversjonene, men av en eller annen grunn forsvant det helt fra radarskjermen. Mange har spekulert i om grunnen er den dårlige mottakelsen konsollversjonene fikk av pressen, og det gikk til og med rykter om at PC-versjonen var blitt kansellert.

Disse har allerede blitt tilbakevist av Atari, og nå har vi litt informasjon om hva PC-versjonen kommer til å inneholde når den lanseres i mars. Driv3r for PC ser stort sett ut til å tilby det samme som konsollversjonene, men PC-versjonen får litt nytt innhold, slik som en 12 minutter lang "making of"-film, og et nytt brett som har fått navnet "The Hit". Dette foregår mellom "Gator's Yacht" og "Trapped", og her prøver noen å drepe spillets hovedperson, Tanner.

I tillegg fortelles det at Reflections jobber tett med nVidia for å sikre at spillet kjører knirkefritt på deres grafikkort. Hva dette betyr for ATI-eiere vet vi ikke. Vi vet heller ikke om utviklerne kommer til å rette på de mange små og store feilene konsollversjonene ble plaget av, så det er nok lurt å vente til omtalen av Driv3r for PC er ute før du går til innkjøp av spillet."
 
#2
du er svært så opplyst du Neppe...
Dette er vel det 3. emnet du har starta på 3 dager

men du har faktisk noe vettugt å komme med her, så kudos fra meg...

keep up the good work!
 
#4
Den making of dokumentaren må være litt av en serverdighet... :
"Hvordan spare penger på spillutvikling ved å overhype et halvferdig produkt"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Sto det noe om hvorvidt de faktisk skulle inkludere det spillet manglet mest av i PC-versjonen? I motsatt fall: Tenker jeg venter med å spille det til de fikser "spillet er dritkjedelig og irriterende å spille"-buggen.
 
#6
Opprinnelig skrevet av GombaC@29.01.2005, 20.52
Den making of dokumentaren må være litt av en serverdighet... :
"Hvordan spare penger på spillutvikling ved å overhype et halvferdig produkt"
170766​
Eller at dokumentaren foregår i real-time, som Eurogamer spøkte litt med. ^_^
 
#7
Jeg er vel en av de få som tør å innrømme at jeg likte Driv3r svært godt, selv om det hadde en god porsjon feil og mangler. Jeg er fortsatt ganske overbevist om at spillet har fått motsatt hype. Det var liksom ikke lov å like spillet. Men men, noen spill får bedre kritikk enn det fortjener, mens andre igjen får dårligere.

Jeg er spent på å se om de har fikset noen av feilene, og hvordan kontrollen blir på pc-versjonen. At spillet hakker blir nesten automatisk fikset med litt rask pc (selv om grafikkmotoren som blir brukt bestemmer ganske mye).
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Forbanna dritt spill. Håper dem taper enda mer penger på PC versjonen.

For å sitere han fyren som spiller Driv3r i GTA:SA: "Tanner, you suck ass!"