DS er i hus men ... død piksel

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av roy_nor@11.03.2005, 19.01
LCD skjermer til pc derimot :( Fikk høre når jeg spurte om jeg kunne få en ny skjerm (hadde 3-4 døde spredt på skjermen) at det måtte være minst 4 døde prixler innenfor 1 kvadrat cm.
188455​
Jepp, det står nok konkret i kjøpsloven at de 4 pixlene må ligge helt inntil hverandre. :p
I sånne situasjoner man ber folka i butikken holde kjeften på seg og fikse problemet.

Jada...og det varte jo lenge. Fyrer nå opp Metroid demoen og midt på den øverste skjermen hva finner jeg der? Joda...en DØD FORBANNA PIXEL!!!!

Dette er det værste møkka jeg har vært borti...må til Expert å bytte igjen imorra da.

Er noe galt når det er pixel feil på 3 maskiner...

Det er jo hyggelig å se at du gjør alt for å få tak i den lille prosentdelen av alle maskinene som har døde pixler. Du offrer deg for alle andre ds-kjøpere.

Skriv klage til ettellerannet, larsen. Bare skriv. jeg fikk heller ikke død piksel.

Fått ny? Dau pixel? Voldta?

Opprinnelig skrevet av Shigsy@11.03.2005, 14.54
Jeg leste noe om at du kan klage og få ny DS hvis den døde pixelen plager deg. Slik er det i hvert fall i USA. Hvis ikke du får noe ordentlig svar på dette i butikken der du kjøpte den, bør du nok ta kontakt med Unsaco (importøren). :)
188310​
Du mener nok Bergsala.

Bra noen har orden på sakene her....

Døde pixler suger.
Har spilt på et par stykker med 1-3 døde pixler.
Kan være ganske irriterende.
Løp til hvor enn du fikk den fra og krev en ny, Larzen!

Opprinnelig skrevet av MattMan@20.03.2005, 02.33
_LarZen_,  :ler:

Jeg ler med deg. Det skal ikke være menneskelig mulig å få 3 defekte maskiner etter hverandre?!
193124​
Defekte var dem nok ikke. Eneste feilen var at de hadde døde piksler.

Kom igjen, spytt ut. En skjerm er ikke definert som defekt før den har flere døde piksler. Man ser det som vanlig å ha en død piksel.

kjøpte DS på lørdag jeg også med hele 2 døde pixler... Vittig, skulle nesten tro at dama bak disken var klar over at jeg høyst sansynlig kom til å returnere med maskina for da jeg betalte messa hun om hvor viktig det var å ta vare på kvitteringen og om kjøpsbytte loven bla bla bla.... Og da jeg dro tilbake igår og det var en ny en bak kassa så rakk jeg nesten ikke å si hva problemet var før han hadde nappet ds'en ut av henda mine og gitt meg en ny en... Han så ikke på kvitteringa engang...

Og denne DS'en var feilfri hehe :tommelopp:

Fikk ds i dag, men med tre døde pixler (to oppe, en nede, alle ganske sentralt plassert). Den er kjøpt over bestbuy, så det går ikke å bare ta en tur til butikken å bytte. Vet noen hvem som må betale portoen om jeg velger å sende den tilbake?