DS Friend Code-liste

#41
Jeg har endelig fått spillet og vil så gjerne spille online med noen. Men problemet er at spillet klikker hver gang jeg prøver å få tak i friend coden(Resetti er like morsom som i GC-versjonen^^). Kan noen legge meg til på msn og hjelpe meg med det? Så kan vi spille online etterpå^^

Msn: garet15@hotmail.com
 
#42
Jeg synes at dette spillet ser råfett ut, i tillegg til Nitendogs og Mario 64 DS som er der ute.. Er det verdt å skaffe seg en Nintendo DS for de spilla? Den frister veldig, vet bare ikke om jeg vil bruke penger på den.
 
#43
Det er virkelig verdt det. Bare Advance Wars, som jeg fikk til jul, rettferdiggjorde kjøpet av en DS. Også mange andre godbiter jeg venter på/venter på penger til, som Castlevania, Pheonix Wright: Ace Attorney osv. Så dra og kjøp deg en DS du :)
 
#44
Nick: Amon (etterfulgt av Aamon på katakana like etter)
Friend Code: 339364 976304
Emblem: Ett hode som jeg har mutert (to blå pupiller på en ansikt) og som kunne vært fra en karakter i TV-serien Ed, Edd&Eddy.

Emblemet kom veldig tilfeldig til meg. Skriblet bare noe på editoren og opp dukka det frem ett form som jeg bestemte meg for å lage ett ansikt av. Munnen, nesa og hodet var der. Til ørene trengte jeg bare ta vekk noen punkter og legge til ett par punkter, tennene la jeg til sjøl og neseborene ligeså. Øynene var så og si der i begynnelsen allerede. Trengte bare litt finpuss her og der. Hårstråene la jeg også til som ett slags humoristisk tillegg. Til slutt fargela jeg det hele. Kanskje jeg også legger til ett norsk flagg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Da fikk jeg Animal Crossing: Wild World i posten i dag, og da er det såklart én ting jeg lurer på... hvem vil besøke Onehorse? :D
...Onehorse er da byen min. Ikke sant, ordspill... "one-horse town", ikke sant? Eh?
...

Uansett:
Navn: Tryggve
By: Onehorse
Kompiskode: 3565-4624-9246

Ta kontakt på MSN (står i profilen min), så avtaler vi spilling.
 

K999

Keystone State Of Mind
#46
Jeg bestilte Animal crossing - Wild world til DS Fra dvdboxoffice øver en uke siden men det tar så jævlig lang tid de har enda ikke sendt det! :(

Men jeg gleder meg noe jævligt forde om! :)
 
#47
Hei fikk [color=#FF6666]Animal Crossing[/color] til DS for over en mnd siden,men har først nå fått WiFI tilkobling.
Lurer på om noen vil koble opp med meg? ^_^

Navn:Youtomi
By: Gromcity
FC:2276 99011178
 
#48
Nå har jeg hatt Animal Crossing: Wild World i én uke og tenkte det hadde vært litt moro å besøke eller få besøk av noen. :)

Navn: Nichmor
By: Omgville
Friend Cøde: 3909-0767-6556

Mailen min står i profilen hvis noen vil ha tak i meg på MSN. Har forresten lagt til alle som har skrevet sin vennekode i emnet, bortsett fra starteren av emnet ettersom det stod at koden var ugyldig.
 

Endre

Ødela forumet
#49
Slo sammen Animal Crossings vennekodetråd med Mario Karts og lagde det til en generell DS-vennekodetråd. Noen som har lyst til å lage en komplett liste? Jeg har ikke lyst. :p
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#50
Nick: GungHo
Friend Code: 326481-778382
Emblem: O RLY-ugla.
 

K999

Keystone State Of Mind
#52
Oppdatering!

Mario kart.
Nick: K999
Friend Code. 120-320-379-871

Animal Crossing.
Nick: Scrotum
By: Rockcock
Friend Code: 171866925939
 
#53
Ettersom dette ser ut som den som er sånn halveis mest aktiv av de to listene:

Nick: Klaymen
By: Blufarth
FC: 1289-1764-4975