DS Lite kommer neste måned!

#1
Ja, endelig er det offentliggjort, DS Lite er på vei ut av Japan. Foreløpig kun bekreftet til Amerika, men jeg vedder en hel tier på at den kommer her og iløpet av samme måned. Prisen er annonsert som 129,99 $, som altså tilsvarer den nåværende prisen til DSen. I praksis vil nok dette bety 1300 eller noe i den duren her i Norge. Datoen er den 11. juni, så om vi er superheldige vil vi få den samme dagen.

Jeg vet ikke med dere andre, men jeg gleder meg noe enormt. Etter at jeg solgte min andre DS (altså min DS nummer to) har jeg kun tjuvspilt på broderns DS i de siste månedene, og har et hav med tøffe spill å ta igjen. GLEEEDEER MEEEEG!



Kilde: IGN
 
#3
Ahrg. Jeg hater dette. Nå sitter jeg med en teit, gammel en som ikke er like kul som den nye. Som koster masse penger... vil ha, men trenger egentlig ikke. Dilemma...
 
#5
Lurer paa om den blir bedre aa holde i naar man spiller Metroid Prime og maa bruke krok-finger-hvile-paa-knee grepet for aa spille uten aa faa alt for my krampe.
 
#6
Den skal kjøpes på dagen sammen med Metroid Prime: Hunters og Super Mario 64..


Hvorfor ikke bare importere en fra Japan. De er jo tross alt sonefrie :eng101:
 
#7
For om man kjøper den i Norge (our motherland lizzom) slipper vi å handle inn strømkonverter og slikt og kan bruke laderen som følger med. Dessuten liker jeg å handle inn ting fra butikken. Lite slår følelsen av å gå ut av butikk med en ny konsoll mellom hendene.
 
#8
Enig. Jeg vil også ha meg en Lite, men jeg vil ikke bruke mer penger på Lite fordi den ser bedre ut enn den gamle. Eller, jeg vil kjøpe den nye akkurat fordi den ser bedre ut, men det blir for dumt for meg som ikke har så mye penger!
 
#11
Jeg har begynt å bli utolmodig nå, har gått hele året uten DS. Så planen var å bestille fra play-asia med MP:H, Tetris, Mario Kart, Trauma Center og Gyakuten Saiban: Mask Vision Murder Case (Phoenix Wright) når jeg får neste lønning, med mindre DS Lite kommer hit kort tid etterpå. Så nå er jeg spent.
 
#12
SITAT(Mongis @ 07.05.2006, 16.22) 686
Så når kommer DS Lite til Norge egentlig? Har den noen dato?

Edit: Glem det, las ikke tydelig nok første innlegg. ;)
[/b]
Bergsala har ikke sagt et ord annet enn før sommeren (på Gullstikka). Testet konsollen litt der (var med en pressefyr dit og fikk teste). fungerer utrolig bra og er utrolig deili i forhold til den gamle.