DS-Nyheter

epp

firm and correct
Interessant!.. men kun for Windows XP? noe så nazi. Det finnes andre platformer der ute (les: mac og linux).

Øhh ... har jeg forstått det rett:
Trenger man ikke trådløst nettverk hjemme for å gå online? Holder en router med ledninger til hver PC? Man bare kobler denne saken i USB-porten og vips, man er online?

Øhh ... har jeg forstått det rett:
Trenger man ikke trådløst nettverk hjemme for å gå online? Holder en router med ledninger til hver PC? Man bare kobler denne saken i USB-porten og vips, man er online?
[/b]
Korrekt.
Er routeren trådløs trenger du ikke dongledongle.

Jo, linken er korrekt.
Uansett så blir det gøy å sammenligne Namcos skript med Dejap sitt :D .

nei det blir ikke gøy.
hvis du skal sitte og sammenligne, ja da syns jeg rett og slett synd på deg.
[/b]
JO, det blir morsomt.
Kall meg gjerne manisk. Jeg har det gøy uansett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Interessant!.. men kun for Windows XP? noe så nazi. Det finnes andre platformer der ute (les: mac og linux).
[/b]
Du får kurant 802.11b/g-kort til tre hundre kroner, bare sånn tips. :)
Også gledelig å se at DS-en støtter WEP-kryptering, var litt bekymret for at man måtte kjøre åpent.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
To nye DS-previews fra 1UP:

Metroid Prime: Hunters - Virker som spillet ditsjer den sammenhengende verdenstrukturen fra de andre spilla, for Hunters pågår over flere forskjellige planeter. Samus er på jakt etter 12 artifakter spredt gjennom galaksen, men det er et halvt dusin andre bounty hunters og! Tøft spill og bra kontroller, men den grøtete grafikken ødelegger mye av moroa.

Mario & Luigi 2: Partners in Time - Aliens prøver å ta over Mushroom Kingdom ved hjelp av tidsreiser, og Mario & Luigi drar tilbake i tiden for å teame opp med ... Baby Mario og Baby Luigi. :blunk: Spillet støtter også rumble pak-en som følger med Metroid Prime Pinball. Spillet spilles akkurat som Superstar Saga, bare at det er dobbelt av alt; dobbelt så mange karakterer, dobbelt så mye animasjon, og dobbelt så mange skjermer!

edit: Vi har ikke et emne for Tales of Phantasia eller GBA-nyheter? Neivel, da hiver jeg denne også inn her:

Tales of Phantasia GBA - Ikke så mye å si. Previewen er kun verdt å lese hvis du ikke har spilt den fan-oversatte SNES-versjonen.

To nye DS-previews fra 1UP:

Metroid Prime: Hunters - Virker som spillet ditsjer den sammenhengende verdenstrukturen fra de andre spilla, for Hunters pågår over flere forskjellige planeter. Samus er på jakt etter 12 artifakter spredt gjennom galaksen, men det er et halvt dusin andre bounty hunters og! Tøft spill og bra kontroller, men den grøtete grafikken ødelegger mye av moroa.

[/b]
Hmm, ser vi det samme? ser du nyeste direct feed traileren? Synes personlig det er det mest imponerende ds -spillet, grafikkmessig sett. Nydelig og smooth synes jeg det virker... psp -nivå på 3D'en.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Har sett traileren, og det virker råfett. Men ...

Opprinnelig skrevet av Jeremy Parish
The resolution is easily the biggest problem here. Unlike the beautifully detailed console games, Hunters is strictly limited by the DS' limited resolution. Worse, the lack of anti-aliasing and texture filtering on the hardware means that anything more than about 10 meters from Samus tends to become a blocky mess. Small enemies are difficult to hit when they vanish into a sea of dark pixels. On more than one occasion, I blundered into a stationary enemy simply because it blended into the background. Worse, the showdown with a rival bounty hunter was made far more difficult than it should have been because despite appearing to aim accurately I was somehow missing its morph form. My shots looked like they were tracking precisely to its body, but apparently the graphics were misleading. Considering the emphasis placed on accuracy -- you're commended for headshots, for instance -- the blotchy visuals make precision a challenge beyond a certain distance.

Mangel på anti-aliasing? Det hørtes da rart ut. Ville tro at spillet benytter den samme form for antialiasing som alle de andre 3D-DS-spillene jeg har sett -- noe som betyr at en del av kantene vil anti-aliases, mens en del ikke får den behandlingen.

Selvsagt synd hvis ting blir litt grøtete, men jeg har da spilt Metroid Prime Hunters-demoen. Der var det ikke et problem i den grad at det ødela for nytelsen, vil jeg si.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
ÅNEI EN SIDE SOM NEVNER NOE NEGATIVT I EN PREVIEW NÅ STÅR IKKE VERDEN TIL JULAFTEN!

Spillet kommer uansett ikke før neste år. Vi får se om de fikser det i senere versjoner. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Skal vi starte en klubb for oss med femstjerners-routere? Bare synd jeg egentlig gir blaffen i både DS online og Hunters. 2D Metroid plz. :(

NintendoWiFi.com er åpnet, og der kan man se online statistikker til spill, få hjelp til å koble til NWFC (ikke aktuelt for oss før 18. november) osv.

Er jævlig sjalu på de 28 personene som har spilt spilla allerede :(

Skal vi starte en klubb for oss med femstjerners-routere? Bare synd jeg egentlig gir blaffen i både DS online og Hunters. 2D Metroid plz. :(
[/b]
Hurra. Jeg er ikke den eneste som synes Hunters er mongo.