DS Third Party Support

Det jeg synes kan bli interessant, er denne rare Super Mario Bros. DS-tittelen. Eneste håndholdte Mario-spillet på lenge som ikke er en direkte port, ser det ut til.

Jeg gleder meg bla. til hva FromSoftware kommer med til DS. Håper de kommer ut med LostKingdomsDS. Ellers, virker det som SquareEnix sin DragonQuestMonsters kan bli en interessant supplement til monster-samlings-manien min (tenker på PokéMon).
Syns det at man få DS'en til å melde ifra om andre i nærheten som spiller det samme spillet som det man selv spiller virker lovende til å øke gleden av multiplayer-delen av det spillet. Er man f.eks. på flyet og spiller så kan man jo koble med de(n) andre spilleren/spillerne. Man kan jo finne venner på den måten. Jippi! Også vil jo flyturen gå enda fortere.

flott at de får med seg 3'je parts utviklere. vi husker da alle sammen N64's spill utvalg

Ja, det husker jeg og det va'kke no særlig. Skjønt jeg rakk jo ikke å kjede meg. Hadde enormt mye med spill. Hadde jo litt morro med den dær Forsaken64 bl.a og Turok:RageWars var heller ikke å forakte. For ikke å snakke om Nintendo+2.håndsutviklernes spill. Det var ihverfall nok for meg. Jeg må innrømme at jeg savnet ColinMcRaeRally-spillan og MGS, men det for jeg håpe ordnes for NintendoDS.

Opprinnelig skrevet av heatjoam@05.06.2004, 10.29
Ja, det husker jeg og det va'kke no særlig. Skjønt jeg rakk jo ikke å kjede meg. Hadde enormt mye med spill. Hadde jo litt morro med den dær Forsaken64 bl.a og Turok:RageWars var heller ikke å forakte. For ikke å snakke om Nintendo+2.håndsutviklernes spill. Det var ihverfall nok for meg. Jeg må innrømme at jeg savnet ColinMcRaeRally-spillan og MGS, men det for jeg håpe ordnes for NintendoDS.
man må heller ikke glemme n64'es beste spill (kilde, meg :D ) legend of zelda: Ocarina of Time . syns også golden eye og perfekt dark er to supre spill.
ja, det blir bra med spill til DS, bare synd at den blir sluppet ikke før om 1 år eller så

Håper det ikke tar så lang tid før Zelda DS kommer. Nintendo finner sikkert 1000 geniale måter å bruke de to skjermene og stylusen på. Også håper jeg at det kommer et Metal Gear Solid DS, men vet ikke hvordan det skal kunne utnytte de ekstra fiitsjørsene - bare det blir stiligere enn MG Acid, så :tommelopp: