DS Touch Screen Innovation

#4
Perfekt for strategispill, i hvert fall. Jeg tipper at det kommer et Pikmin-spill til DS.
 
#5
Nintendo DS er ikke den neste GameBoy'en, det er et helt nytt format som hverken skal konkurrere med GBA eller GC.
 
#6
Opprinnelig skrevet av DateRape@25.03.2004, 21.21
Nintendo DS er ikke den neste GameBoy'en, det er et helt nytt format som hverken skal konkurrere med GBA eller GC.
Godt at værtfal noen har faktaene inne. Nintendo distanserer DS fra GC og GBA, og krever at folk ser på den som en tredje utfordrer til Sony og Microsoft. Når det gjelder maskinen er det ikke mye jeg kan uttale meg om, har jo ikke sett eller hørt noe som helst nesten, men det lille som er blitt sagt virker positivt, og sammen med Mario 128, Zelda GC 2 og MP2, vil nok også denne bli en trumpess fra Nintendo sin side når E3 starter.
 
#7
Joa, kan funke bra det, i strategispill og golfspill som det stod i artikkelen..
Men hva med f.eks bare et vanlig bilspill? Skal skjermen bare være der til pynt? Eller fungerer den som en helt vanlig skjerm som du ser bilen dure rundt?
 
#8
fett-merker here i come
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
ak74u:

Du ruler. :king:

Jo, håper det følger med en liten penn, ala Stylusene til Palm. En ukes spilling, så er jo skjermen gjerne dekket av gørr.
 

Lokkeman

Lokker DINE barn
#10
Opprinnelig skrevet av Thinaran@27.03.2004, 16.35
Jo, håper det følger med en liten penn, ala Stylusene til Palm. En ukes spilling, så er jo skjermen gjerne dekket av gørr.
gørr som kun kan fjernes med nintendos spesial engangsklut til overpris!
 
#11
Opprinnelig skrevet av Lokkeman+27.03.2004, 17.33-->
<!--QuoteBegin-Thinaran
@27.03.2004, 16.35
Jo, håper det følger med en liten penn, ala Stylusene til Palm. En ukes spilling, så er jo skjermen gjerne dekket av gørr.
gørr som kun kan fjernes med nintendos spesial engangsklut til overpris! [/b]
:D

Joa, kan vel bli bra dette, men er samtidig litt skeptisk på hvordan det skal funke uten ekstra kostnader eller noe annet tull ;)

Blir hvertfall kult å teste doningen
 
#12
Den ene skjermen, som er da touch screen, kommer til å bli ganske klinete. Jeg har en GBA SP,
og lillebroren min presterer å få den skjermen ganske klinete. Dakar DS. :p