Dual Screen stygg?

Synes du den nye Nintendo DS er stygg?

  • Utrolig Stygg

    Stemmer: 0 0,0%
  • Stygg

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nøytral

    Stemmer: 0 0,0%
  • Pen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Utrolig PenDS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

CockMcBalls

El Sabor Professional
#2
Den er ingen skjønnhet iallfall, men det kunne definitivt vært verre. De kunne kanskje gitt den et litt mer ekslusivt utseende, den ser litt for mye ut som noe for barn nå synes jeg.
 
#3
MODELLEN SOM BLE VIST UNDER E3 ER IKKE DEN ENDELIGE MODELLEN!

Nintendo har lovt at de komme med forandringer, så denne diskusjonen er egentlig meningsløs!
 
#4
Jeg synes kanskje at den minner litt for mye om en PDA med litt halvgodt design.
Men jeg har tro på at den blir finere hvis nintendo gir en ut i flere farger (noe de helt sikkert gjør). Jeg stemte "pen" selv om jeg egentlig er enig med CubePro om at utsende ikke spiller noen stor rolle. Bare den er god å holde i.

Edit:

MODELLEN SOM BLE VIST UNDER E3 ER IKKE DEN ENDELIGE MODELLEN!
Sorry. Jeg så ikke dette. Flott at Nintendo vil jobbe mer med designet. Nintendo har jo levert rålekkert design før (GBA SP og GC) og håper DS også får et smellvakkert utsende etter hvert, selv om det ikke bryr meg enormt mye.
 
#5
Hvorfor bry seg om hvordan den ser ut?

Uansett, jeg synes den ser grei ut. Om det blir noen forandringer til det bedre, så er det helt greit. Men alt i alt, den ser grei ut. Og det at den kan klappes sammen gjør den veldig praktisk.
 
#6
Som nevnt er ikke det det endelige designet!

Men nå som jeg har sett på den endel syntes jeg den har et ganske pent utseende. Ikke noe galt med den for å si det sånn. Men som andre også sier.. det har INGEN ting ogsi.. så lenge den er liten og er fet og spille på og har mange spill. Det ser DS ut til og ha, og i mye større grad en konkurenter osv.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@13.05.2004, 18.19
Lakitu, har du fått testa Metroid Prime: Hunters eller Super Mario 64x4? I så fall, hvordan var de?
Ja, Metroid Prime var litt vanskelig å styre, Mario var gøy.

Wario Ware på DS var fantastisk, en ubåt-demo de hadde der var og utrolig morsom å spille.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Stemte "utrolig pen", men så har jo jeg en fetish for Game&Watch spill så det er ikke helt uventet.
 
#9
Jeg er komplett uenig med dere som sier at DS er stygg, jeg likte faktisk designet meget godt. Sammenlignet med PSP er den kanskje ikke så imponerende, men om vi tenker litt praktisk i tilllegg, synes jeg DS er minst like bra. Må selvsagt ha begge vidunderne.
 
#10
den er stygg.. den ser ut som sånn dual screen spill jeg hadde før gameboy.. også ser den ikke ut til å tåle en dritt. minner meg om sånn "leke spill" man kan kjøpe i leketøysbutikken..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Ikke? Hva er da vitsen med å gå ut med offisielle bilder?
 
#13
karamba: Jeg kan vel forsikre deg om at den kommer til å tåle ganske mye. Å sammenligne den med "lekespill" er bare teit.

Mandark: Jeg tror nok ikke designet vil avvike så veldig mye fra det vi har sett hittil, men poenget med å vise bilder, er at jo å samtidig vise frem titlene og slikt.
 
#16
Ifølge ting jeg har lest er dette designet bare noe Nintendo kjapt snekkret sammen for å få en spillbar DS klar til E3. Men jeg tror nok at Benjamin her har rett når han sier at designet ikke kommer til å bli så veldig forskjellig fra slik som det er nå.
 
B

BonyHawk

Gjest
#17
Ser ikke helt hva det er som er stygt med den, det eneste må jo være at den ser billig ut...
 
D

Doctor Downs

Gjest
#18
Nøytral til utseendet eller et nøytralt utseende?

Utseendet er nå ihvertfall ganske kjedelig.
 
#20
Egentlig driter jeg i hvordan Nintendo DS ser, og alle andre konsoller for den saks skyld. Nintendo DS er jo helt genial! Med Wi-Fi, bakover kompatibel, touch-screen og alle knall spillene blir den uten tvil markedes beste håndholdte konsoll. No doubt about it! Men jeg skal inrømme at utseende per i dag ikk er spesielt vakkert, hehe!