Duke Nukem

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vel. Da har 3drealms lagt ut et bilde av noe som vistnok er ingame footage fra duke nukem forever.

Duke nukem på gamespot
Så? hva sier folk? har vi troen på at dette spillet noensinne kommer?
Eller er dette bare nok en periode med hype og venting for så å få vite at "nei. dette spillet kommer nok ikke før jesus har gjenoppstått fra de dævve"

Jeg tror ikke vi får sett Duke Nukem Forever før neste år. Dere hørte det her først!

This item will be released on September 29, 2007. Pre-order now! Dispatched from and sold by Amazon.co.uk.

Fra 3dRealms sin hjemmeside:

SITAT
No, you cannot pre-order the game. If you see some online store saying "We are taking pre-orders", they're just trying to get your money (they usually also make up their own supposed "insider release date info", too). There is no release date set, we are not taking pre-orders for the game. End of story.

Once we begin taking pre-orders, believe us, you'll know about it. :)

The release date of this game is "When it's done". Anything else, and we mean anything else is someone's speculation. There is no date. We don't know any date. If you have a friend who claims they have "inside info", or there's some game news site, or some computer store at the mall who claims they know - they do not. They are making it up. There is no date. Period.

And yes, we know the game has taken a long time. There's no possible joke you could make about the game's development time that we haven't already heard. :)[/b]

Novastrum

Feminist-elitist
Den har stått som preorder på Amazon i mange år...

Kilik

Lokal moderator
3DRealms: We screwed up
Det er noe på gang nå i alle fall. Kanskje vi får se et glimt av spillet på E3 eller noe. Jeg satser på release neste år. Jeg har riktignok sagt det siden 1999...minst, men nå tror jeg virkelig enden er nær.

Shadow Warrior kom ut våren 1997. Det er altså temmelig nøyaktig ti år siden studioet sist ga ut et produkt og tjente penger.

Kilik

Lokal moderator
Joda, stemmer det. De har nok tjent noen kroner på Max Payne-spillene og alle Duke Nukem-spinoffene laget av tvilsomme utviklere. Prey solgte vel noen kopier det også.

Lodin

Der Waaaah
Var vel tjukken sjøl som spøkte med at etter Prey sin suksess så kunne de utsette DNF noen år til. :p
Forøvrig er Jeremy Soule, fyren bak musikken til de fleste PC rollespill de siste åra signa til å skrive litt låter for Duke.

Lodin

Der Waaaah
Et lekka skjermbilde fra skoleboka Game Creation and Careers. Det er regna å være fra rundt 2004 selvom boka er nyere.

:eek:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jau. Det bildet der mener jeg å huske er fra tida hvor de brukte Unreal Tournament-motoren.