DVD Brenner.

#1
Jeg har tenkt å kjøpe meg en DVD brenner.
De kan vell også brenne vanlige CDer? :blunk:

Så er det noen som har noen erfaringer og komme med?
URL plz?




:julenissen:
 
#2
Ja, alle dvd brennere kan brenne vanlige cder. Jeg ville tatt en titt på NEC ND3500A.
 
#5
Er ikke så veldig stor forskjell på dvd-brennere, akkurat som cd-brennere. Jeg har en MSI brenner som jeg betalte 600kr for og jeg har aldri hatt no trøbbel med den i det tre mnd. jeg har hatt den...
 
#7
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@28.11.2004, 21.59
Er ikke så veldig stor forskjell på dvd-brennere, akkurat som cd-brennere. Jeg har en MSI brenner som jeg betalte 600kr for og jeg har aldri hatt no trøbbel med den i det tre mnd. jeg har hatt den...
142653​
Det er det vel. Hørt om kvalitet? Noen er bedre enn andre.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Eulogy+28.11.2004, 21.24-->
<!--QuoteBegin-bj0nniz
@28.11.2004, 21.59
Er ikke så veldig stor forskjell på dvd-brennere, akkurat som cd-brennere. Jeg har en MSI brenner som jeg betalte 600kr for og jeg har aldri hatt no trøbbel med den i det tre mnd. jeg har hatt den...
142653​
Det er det vel. Hørt om kvalitet? Noen er bedre enn andre.
142665​
[/b]
nei, jeg har _aldri_ hørt om kvalitet.

men seriøst, jeg jobber med data og har testa mange forskjellige dvd-brennere og det er ikke så vanvittig stor forskjell på de. skal du ha en brenner til normalt bruk for å brenne noen plater fra tid til annen så er det ikke så nøye hva du bruker.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Eulogy@28.11.2004, 20.57
Ja, alle dvd brennere kan brenne vanlige cder. Jeg ville tatt en titt på NEC ND3500A.
142605​
Eg har ein slik ein. Er ein bra brenner, har aldri hatt noko slags problem med den.
 
#11
Opprinnelig skrevet av bj0nniz+30.11.2004, 16.05-->
Opprinnelig skrevet av Eulogy@28.11.2004, 21.24
<!--QuoteBegin-bj0nniz
@28.11.2004, 21.59
Er ikke så veldig stor forskjell på dvd-brennere, akkurat som cd-brennere. Jeg har en MSI brenner som jeg betalte 600kr for og jeg har aldri hatt no trøbbel med den i det tre mnd. jeg har hatt den...
142653​


Det er det vel. Hørt om kvalitet? Noen er bedre enn andre.
142665​
nei, jeg har _aldri_ hørt om kvalitet.

men seriøst, jeg jobber med data og har testa mange forskjellige dvd-brennere og det er ikke så vanvittig stor forskjell på de. skal du ha en brenner til normalt bruk for å brenne noen plater fra tid til annen så er det ikke så nøye hva du bruker.
143700​
[/b]
Men seriøst, da vet du ikke mye om dvd brennere. Enkelte brennere er rett og slett ræva, noen tar det meste og ikke er kresne på hvilke plater du bruker, mens andre er det motsatte. Dessuten vil det nok være greit å kjøpe en brenner som virker som den skal, og er av bra kvalitet, selvom du brenner plater fra tid til annen som du sier.