DVD`er

#1
Selger følgende dvd`er:

Shaft - 50
O Brother Where Art Thou? - SOLGT
Donni Darko The Directors Cut 2 Disk edition med limited 3d cover -SOLGT
One Who Flew Over The Cuckoo`s Nest 2 Disk SE - SOLGT
Pirates of the Caribbean Collectors Edition 80
Spirited Away Double Disk - SOLGT


Alle er forseglet, bortsett fra Shaft som jeg uheldigvis brøt forseglingen på, men den har ikke blitt spilt av, så alt er helt nytt.

Bilde av dvd`ene

Bare sleng ut no bud ;)
 
#3
Du har ikke lyst til å bytte mot X-box eller GC-spill?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jeg vil ha Darko-rabalderet ditt, og muligens Gjøkereiret også. Pris?
 
#5
Jeg har lyst på Donnie Darko, Pirates of the Caribbean og Spirited Away.

Jeg vet ikke hvor vannskelig det er å få tak i de filmene, men her har du noe å plukke fra:

- Fable (X-box)
- Outrun 2 (X-box)
- Max Payne 2 (X-box)
- Castleween (GC, forseglet)
- Mission: Impossible - Operation Surma (GC, forseglet)

De to sistnevnte titlene kaster jeg snart etter noen hvis ingen har lyst på de.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Freezar: Sliter du JÆVLIG med plassproblemer, eller liker du bare å vise at du har så mye penger at du kan kaste spill? For hvis du skal kaste dem, så får du faenmeg se til å kaste dem til meg. =D
 
#8
Jeg er kanskje interresert i Gjøkeredet, ettersom min kopi av filmen er sporløst forsvunnet. Hvor mye?
 
#9
Baronen: se på titlene. Og når det er gjort kan jeg si deg at jeg kjøpte dem til 100kr stk. og deretter prøvde å selge dem dyrere på NF (noe som ikke gikk). Jeg har ikke lyst til å bryte forseglinga på spillene, ettersom jeg sikkert kan bytte dem tilbake, men det gidder jeg heller ikke. Så derfor har jeg snart lyst til å kaste dem etter noen.
 
#10
Du kan kaste Mission: Impossible mot meg når jeg får penger. Det blir en stund til, da ...
 
#12
Sånn. Har slengt opp no priser på filmene. Har tatt utgangspunkt i prisene fra play.com og senket dem litt. Hvis flere vil ha de samme filmene så får vi vel bare ta en liten budrunde? :)
 
#13
Opprinnelig skrevet av Freezar@03.04.2005, 16.15
Jeg har lyst på Donnie Darko, Pirates of the Caribbean og Spirited Away.

Jeg vet ikke hvor vannskelig det er å få tak i de filmene, men her har du noe å plukke fra:

- Fable (X-box)
- Outrun 2 (X-box)
- Max Payne 2 (X-box)
- Castleween (GC, forseglet)
- Mission: Impossible - Operation Surma (GC, forseglet)

De to sistnevnte titlene kaster jeg snart etter noen hvis ingen har lyst på de.
201301​

Likte du ikke Outrun 2, eller trenger du penger med en gang :p
 
#19
Jeg fant Gjøkeredet og er derfor ikke interessert i å kjøpe den lengre. Sorry, mate.