DVD-EXTRAVAGANZA

D

Doctor Downs

Gjest
#21
Var der nettopp, fo shame. Koster det all verden å sende dit?
Jeg veit. Siri ville introdusere oss, men det var et eller annet som gjorde at det ikke passa. Porto til England er vel... tja, kanskje saa vidt noen vits hvis jeg kjoeper en del av deg. Hvor mye skulle du hatt for Leningrad Cowboys, Big Trouble in Little China, Mystic River og Ozu-boksen? Hva skal du i Spania, forresten?

Edit: Kunne jo faktisk bare sendt til morsan og farsan, saa kan de faa lov til aa ta med neste gang de kommer paa besoek.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#24
Nå har currently Aslak dibs på Leningrad Cowboys, men 250 på resten?

Skal studere historie master, eller om det blir for kronglete å komme seg inn på, bachelor i spansk.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Så du har ikke kommet inn på noe enda? Hva er neste "plan"? St. Petersburg?
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#27
Faen, Afro Samurai-greiene er tatt. Hvor mye for Æon Flux-settet? Jeg er fattig for øyeblikket, men jeg vil gjerne ha dibs på det hvis jeg kan. Du har også enda en villig kjøper for Afro Samurai her hvis oma ombestemmer seg.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
- Det syvende innseglet
- Elephant Man
- Irreversibel

¿Cuánto cuestan estos?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#29
Faen, Afro Samurai-greiene er tatt. Hvor mye for Æon Flux-settet? Jeg er fattig for øyeblikket, men jeg vil gjerne ha dibs på det hvis jeg kan. Du har også enda en villig kjøper for Afro Samurai her hvis oma ombestemmer seg.
Hoinner for Æon.
- Det syvende innseglet
- Elephant Man
- Irreversibel

¿Cuánto cuestan estos?
Para usted, señor ... 180, quizas?
 
#30
Martin, jeg melder meg på disse anbefalingene om mulig. Men, har meg frabedt alt som er japsedritt, ja helt seriøst.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#31
Vel, da får du gjøre som Jonna skal gjøre - skrive opp hvilke du har sett/vil styre unna.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#32
Disse da? Og møtes til uka en dag du har tid på dagtid for lunsj? A Love Song for Bobby Long, Mean Streets, Black Book, Tenebre, og Vår, sommer, høst, vinter og vår. Blir det riktig?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#33
Sistnevnte er gone'd. En dag jeg har tid på dagtid før lunsj blir litt mer tricky, dog.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#34
Ikke før lunsj. During lunch. jobber du hver dag på dagtid? har du en 8-16 jobb martin?
 
#36
Hvor mye for alt av entourage? 1-4 alstå. 250 flis ?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#37
Nå har altså Revan bedt om sesong 1, får se an om han fortsatt skal ha den. Bare in mind at 3 del 2 bare er disken i plastlomme, og 4 er import (mao. bare engelsk tekst). Men ja, 250 låter bra, pluss at du tar porto om du ikke vil møte meg et sted i Oslo.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#39
Shinra har dibs på innseglet, så Stalker og Baise-moi mot skjorta også tar du frakt?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#40
Holky fuck, jeg vil gjerne ha en sånn deal jeg også.
Jeg foreslår fem av disse tolv. Happy? Time, Løp, Lola, løp, Rescue Dawn, Satan's Sadists, Toxic Avenger, 3000 Miles to Graceland, Gridlock'd, Språkets hemmelige liv, The Escapist, Things We Lost in the Fire, Bad Lieutenant, Donnie Brasco.