DVD-titler til en god pris

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
DVD-FILM TIL SPOTTPRIS?

Med ILiuz velsignelse kan jeg tilby dere som brukere av Spillegal-forumet originale, forseglede sone2
DVD-filmer til en god pris. Jeg har fått en liten avtale med et dvd-retail og kan videreselge titlene og
få dekket alle mine utgifter, og fremdeles holde prisene så lave at det lønner seg for kjøpere.

Det er en begrensning på hvor mye jeg kan levere, men det er ikke noe dere skal tenke på.
Legger dere inn en bestilling gir jeg dere svar på om det kan leveres og dere vil holdes
løpende oppdatert på leveringstid, normalt opptil 14 dager.

Jeg leverer det aller meste som kommer på DVD-kjøpefilm, også noe musikk-DVD og spilltitler.
Normalpris er 150kr. Legg inn forespørsel på tittel og evnt. pris så gir jeg svar så snart jeg får en
bekreftelse fra lager.

Eksempler på hva jeg kan levere:
- American Pie – Bryllupet
- Master and Commander
- Matrix Revolutions
- Norske Byggeklosser
- S.W.A.T
- Mors Elling
- Kill Bill vol.1
- Oppdrag Nemo
- Pirates of the Caribbean
- Schindlers List

140kr. pr. stk.

Betingelser for kjøp:
Forhåndsbetaling til mottat kontonummer. Fraktomkostninger kommer i tillegg; For enkel DVD
er dette 24kr (opptil 3 på samme frakt). Beregn opptil 14 dagers leveringstid etter registrert innbetaling, noe mer i
“uvanlige” situasjoner.

- Håper å høre fra noen for en hyggelig handel!
 
#2
Er usikker om jeg skal svare her, eller på PM, men svarer her jeg..
Tar gjerne Pirates of the Caribbean og Kill Bill vol. 1.

Send meg en PM med kontonr., så setter jeg dem inn ;)
 
#3
Er fornøyd med at du poster her fremfor PM.
Jeg sender deg en epost med opplysninger med en gang, så håper jeg vi kan få til en hyggelig handel!
 
B

basement

Gjest
#4
Jeg gjetter at Schindlers List er den nye dobbel-disk utgaven?

Rams gjerne opp flere eksempler på filmer du kan tilby. Helst av typen med to discer, føler jeg får mer valuta for pengene da.

Du har vel ikke tilfeldigvis noen box-set også?
 
#5
Hei,

De som man finner som dobbeldisk i butikken, vil være dobbeldisk hos meg.
Å ramse opp flere titler blir igrunnen litt unødvendig, da jeg kan levere de aller
fleste titler. Dette gjelder også boxer.
 
#8
Er veldig interessert i Alien Quadrology boxset'et. Hvor mye tar du for det?
 
#10
Hei,

Jeg tar inn collection boxes ja.

Alien Quadrology = 490kr.
CSI Sesong 1 = 400kr.
Monty Python Collection = 440kr.
Indiana Jones Collectionbox = 490kr.


For de jeg nå ikke har svart, så får jeg snart tilbakemelding på om tittelen kan
leveres og evnt. pris. Poster info. her da.

Epzilon, ønsker du prisforespørsel så gi meg beskjed da prisene varierer veldig
etter hvilken tittel det er snakk om. La forøvrig inn to priser ovenfor.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Hmmmm hva ska du ha for The Godfather Collectionbox og Band Of Brother's Collectionbox? Hvis du har dem inne eller noe sånt.. bare lurer litt.
 
#13
Don Corleone:

Hei!

Band of Brother's Collectionbox = 490kr.
Gudfaren trilogien = Ca. 490kr.

Alle titlene må bestilles, så les min første post angående leveringstid.
Håper jeg hører fra deg!
 
#15
Jeg bestilte Alien Quadrology (9 disc) for 490,- den 4.mai. Uheldigvis var det litt vanskelig å få tak i det box settet så jeg fikk pengene mine tilbake.
 
#16
den band off brother boxen, er det papp boksen eller metal/dog tag boxen
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#17
Eivas: Den Monty Python collection-tingen, er det den nyeste som har kommet ut, med alle tre filmene og noe ekstra i et lærcover (bare papp, selvsagt)?

I så fall er jeg interessert i den.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
Og Team Antonsen-DVD'ene?

Hvis dette opplegget fungerer bra, er det en genial måte å unngå kjipe norske leverandører på. Det er tross alt ikke alt det er mulig eller hensiktsmessig å bestille fra Play.com.
 
#20
Jeg er på jakt etter en asiatisk film som heter The Returner.
...Du skulle vel ikke ha den originale Land Before Time (Lillefot og vennene hans) på dvd og, vel?

Forøvrig kunne jeg godt tenke meg å investere i Alien Quadrology-boksen når den har kommet inn igjen. Gi et ord.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.