E3 2005: Foreløpig annonserte spill

Opprinnelig skrevet av Sulky+23.04.2005, 19.00-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@23.04.2005, 00.14
Beviste ikke de sin udugelighet med det derre ræva plattformspillet til Xbox som jeg ikke husker navnet på og ikke gidder å google etter? :( Noe med spøkelser og stygge barn. Ubrukelig var det likevel.
210315​
Du mener Grabbed by the Goullies :tommelopp: Synes det var ganske morsomt jeg.
210645​
[/b]
Men knapt det, ikke engang jeg som har fetish for drittspill giddet mer etter å ha rundet det(Noe som sier ganske lite med tanke på lengden). Når jeg tenker meg om: Det var et langt minigame, ganske enkelt.

Opprinnelig skrevet av GarlandG@27.04.2005, 19.39
FFXII husker jeg skulle komme i Japan i første kvartal 2004 en gang, men den gang ei. Nå har det gått lengre tid siden FFX enn det gikk mellom FFVI og FFVII i USA, og det er for drøyt.
212525​
Du har ikke hørt noe om at det kommer info om ffXII på e3?

Kilik

Lokal moderator
Siste jeg har hørt angående FFXII er at det kommer ut i Japan til sommeren. Da kommer det nok ut i USA til jul og her til lands våren 2006...

FFXIII er for tidlig å tenke på ennå. Det dukker etter all sannsynlighet opp på PS3. Det er alt vi kan si om spillet så langt...

Personlig håper jeg på en liten Chrono Trigger-overraskelse fra SE på E3. Over 5 år siden Chrono Cross, så det er absolutt på tide med et nytt spill i serien...